Počet nahlášených stížností: | 1411 |
Z toho za letošní rok: | 53 |
Stále v řešení: | 28 |
SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
---|---|---|---|
Jan Plachý |
ReklamaceDatum publikace: 4.2.2025 |
v řešení |
|
Lukáš Sismilich |
Neuznaná reklamace - mechanické poškození které není vidětDatum publikace: 18.1.2025 |
v řešení |
|
Drahomír Dubina |
Neuznaná reklamace - zanedbaná pravidelná údržbaDatum publikace: 23.4.2025 |
v řešení |
|
Miroslav Buřič |
Prodejce neuznal reklamaci protože jsem nedodal všechny díly i když tyto nejsou reklamoványDatum publikace: 23.4.2025 |
v řešení |
|
Jakub Hájek |
Nedodání zakoupeného produktu iPhone 14 pro maxDatum publikace: 7.1.2025 |
v řešení |
|
Michal Horník |
Neuznaná reklamace vadného lokátoru Samsung SmartTag2Datum publikace: 26.4.2025 |
v řešení |
|
Zdeněk Němec |
Termín doručeníDatum publikace: 8.2.2025 |
v řešení |
|
Libuše Lauková |
Kuchyňský robot SENCOR STM 3787CHDatum publikace: 3.4.2025 |
v řešení |
|
Daniel Maj |
Reklamace byla zamítnuta (chodící pás WalkingPad R1)Datum publikace: 30.4.2025 |
v řešení |
|
Monika Esopová |
Opakovaně neuznaná reklamaceDatum publikace: 16.3.2025 |
v řešení |