Společnost


Kamenný obchod s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1548Zamítnutí reklamace+nedodržení 30 ti denní lhůty k vyřízení reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 měsíců 30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.12.2013, před 11 lety

Martina Mrázková

Znění stížnosti

Tablet byl zakoupen dne 13.9.2013.Po čtyřech dnech odnesen na reklamaci,nenabíjel,nešel zapnout.Tablet opraven,převzán 12.10 2013.Dne 21.10.2013 znovu reklamován,nenabíjí.Reklamace neuznána(nabídka opravy za 3200Kč)s tím nesouhlasíme,do 21.11.2013 tablet na provozovně není.Požadovali jsme vrácení peněz pro nedodržení lhůty k vyřízení reklamace,s čímž jsme neuspěli!28.11.2013 poslán doporučený dopis s návrhem o odstoupení od kupní smlouvy a vrácením kupní ceny výrobku podle §19 odst.3zák.č.634/1992.Dne 29.11.2013 nás kontaktoval pracovník provozovny s tím,že tohoto dne máme tablet připraven k vyzvedutí.Ohledně §19 se vyjádřil,že prodejna nepochybila.Prodejce je přesvědčen,že 30ti denní lhůtu na vyřízení reklamace neporušil,protože nás informoval o vyřízení reklamace a to že tablet po 30ti a více dnech není na prodejně,není důležité.


Produkt

Tablet Acer Iconia B-1 A 71 cena 2599 Kč


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2013 14:22, před 11 lety

Do 30 dnů od uplatnění reklamace má být nejen spotřebitel informován o jejím vyřízení, ale má mít možnost si výrobek převzít. V případě, že tomu tak není, nebyla lhůta dodržena. Zároveň v případě, že prodejce reklamaci zamítne, je povinný dle § 19 odst. 1 zamítnutí řádně odůvodnit.
V případě, že je vada vytčena do 6 měsíců od zakoupení výrobku, jedná se o tzv. rozpor s kupní smlouvou a prodejce je povinný prokázat, že při převzetí věci se vada na výrobku nevyskytovala dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2013 15:32, před 11 lety

Dobrý den,

zákazík pan Mrázek u nás dne 21.10.2013 uplatnil reklamaci, která mu byla na základě doporučení autorizovaného servisu zamítnuta ke dni 31.10.2013 z důvodu mechanického poškození. Zákazník kontaktoval servis dne 5.11.2013 ohledně nabídkové ceny za opravu zboží. Posléze dne 27.11.2013 odeslal doporučený dopis, že žádá o odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace. Servsní středisko čekalo na jeho rozhodnutí a výrobek si ponechalo k dovyřízení. Zákzaník neprojevil zájem o opravu a tudíž byl tablet zaslán na prodejnu, kde stále čeká na vyzvednutí. Pan Mrázek byl vyzván SMS k jeho vyzvednutí - bez odpovědi či jiné reakce.

Zákazník se pokoušel chybu přenést na prodejce i když byl evidentně informován, že se nejedná o záruční servis.

S pozdravem

Tomáš Vogel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.12.2013 20:09, před 11 lety


Martina Mrázková

Dobrý den,trochu to upřesním.O zamítnuté reklamaci jsem se dozvěděl(telefonicky) 5.11.2013 asi půl hodiny poté,co jsem opustil prodejnu,kde jsem se byl na danou věc informovat.Okamžitě jsem kontaktoval servis,kde jsem opravu zamítl a operátorovi sdělil,aby tablet poslali na prodejnu.To však neučinili,tudíž jsem neměl možnost si tablet vyzvednout ani po vypršení 30 ti denní lhůty k vyřízení reklamace.Z tohoto důvodu jsem zaslal doporučeně odstoupení od kupní smlouvy.Jsem přesvědčen,že ač je reklamace vyřízena jakkoli,musí zákazník mít možnost si reklamované zboží do 30 dnů vyzvednout a povinost prodejce je si tuto dobu ohlídat-vztah mezi prodejcem a dodavatelem (servisem)mě nezajímá.Tedy nevím,jakou chybu se snažím na prodejce přenést.Na SMS jsem samozřejmě reagoval,i jsem telefonicky hovořil s někým z prodejny dne 29.11.2013

S pozdravem Mrázek Martin

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.1.2014 15:24, před 11 lety

Je pravdou, že ve 30 denní lhůtě je třeba reklamaci vyřídit s tím, že kupující má mít možnost zboží i převzít. V tomto případě je rozhodujícím co mohou jednotlivé strany prokázat - kdy došlo k podání informace spotřebiteli, kdy a jak bylo žádáno o opravu, případně kdy bylo zboží opět na prodejně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 14:05, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce s nedosažením dohody. Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme konzultaci s advokátem týkající se unesení důkazního břemene. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.