Počet nahlášených stížností: | 1346 |
Z toho za letošní rok: | 101 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobry den, dne 15.6.2012 jsem u Alzy koupila MP3 prehravac. Po cca 14 mesicich prestal fungovat, doslo k reklamaci, reklamace byla kladne vyrizena, prisel mi dobropis.
Dobropis byl ale jen na castku zaplacenou za MP3 prehravac, "dodejne" na pobocku (obdoba postovneho) vsak v dobropisu zahrnuta nebyla.
Nemel by dobropis zahrnovat celou uhrazenou castku, vcetne tohoto poplatku?
Alza na dotaz odpovedela, ze narok nemam ("Nárok na proplacení poštovného na pobočku v případě reklamace nevzníká.").
Dekuji.
Kerumova
Dodejne na pobocku
Prosim o odpoved, na ktere poplatky mam pri kladne reklamaci pravo zadat o vraceni.
|
Tweet |
Dle § 598 občanského zákoníku má kupující nárok v rámci oprávněně uplatněné reklamace na proplacení nákladů spojených s reklamací. Jde především o poštovné, cestovné nebo proplacení znaleckého posudku, pokud byl třeba.
Vážená paní Kerumová,
dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.
Dle historie komunikace v našem systému Vám byla částka v dobropisu odůvodněna již v rámci naší poslední odpovědi z 13.2.2014. V případě reklamace vzniká nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací, nikoli nákladů spojených s doručením zboží v rámci jeho nákupu (ten vzniká v případě odstoupení do 14 dní od nákupu).
Pokud přesto přetrvává v této věci jakákoli nesrovnalost, můžete nás kontaktovat kdykoli znovu a to přímo na e-mailové adrese ombudsman@alza.cz.
Jiří Horáček
ombudsman
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.