Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1346
Z toho za letošní rok:101
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 304 stížnostech.

#2239Vraceni postovneho pri uspesne reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
13.02.2014, před 11 lety

Lenka Kerumová

Znění stížnosti

Dobry den, dne 15.6.2012 jsem u Alzy koupila MP3 prehravac. Po cca 14 mesicich prestal fungovat, doslo k reklamaci, reklamace byla kladne vyrizena, prisel mi dobropis.
Dobropis byl ale jen na castku zaplacenou za MP3 prehravac, "dodejne" na pobocku (obdoba postovneho) vsak v dobropisu zahrnuta nebyla.
Nemel by dobropis zahrnovat celou uhrazenou castku, vcetne tohoto poplatku?
Alza na dotaz odpovedela, ze narok nemam ("Nárok na proplacení poštovného na pobočku v případě reklamace nevzníká.").
Dekuji.
Kerumova


Produkt

Dodejne na pobocku


Požadované řešení

Prosim o odpoved, na ktere poplatky mam pri kladne reklamaci pravo zadat o vraceni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2014 11:23, před 11 lety

Dle § 598 občanského zákoníku má kupující nárok v rámci oprávněně uplatněné reklamace na proplacení nákladů spojených s reklamací. Jde především o poštovné, cestovné nebo proplacení znaleckého posudku, pokud byl třeba.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2014 15:18, před 11 lety

Vážená paní Kerumová,

dovolte mi prosím předně, abych se Vám omluvil za zpoždění v reakci naší společnosti na tomto konkrétním portálu, které bylo způsobeno nedorozuměním v rámci procesní změny jeho zpracování. Byly již učiněny kroky vedoucí k tomu, aby byl i tento informační kanál monitorován co nejčastěji, nicméně jako primární kontaktní nástroj musím připomenout především náš vlastní kontaktní formulář na hlavních webových stránkách naší společnosti < http://www.alza.cz/kontakt >, v rámci kterého se vždy snažíme o komplexní odpověď v řádu hodin.

Dle historie komunikace v našem systému Vám byla částka v dobropisu odůvodněna již v rámci naší poslední odpovědi z 13.2.2014. V případě reklamace vzniká nárok na proplacení nákladů spojených s reklamací, nikoli nákladů spojených s doručením zboží v rámci jeho nákupu (ten vzniká v případě odstoupení do 14 dní od nákupu).

Pokud přesto přetrvává v této věci jakákoli nesrovnalost, můžete nás kontaktovat kdykoli znovu a to přímo na e-mailové adrese ombudsman@alza.cz.

Jiří Horáček
ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 13:32, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.