Počet nahlášených stížností: | 1233 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 14 |
Dnes se mi stalo, že doručovatel firmy PPL předal předem zaplacenou zásilku úplně cizí osobě. To jakože když nepotřebují peníze tak to někomu prostě strčí a hotovo???
??
|
Tweet |
Pokud by při obstarávání přepravy věci vznikla na zásilce škoda, nahradí ji zasílatel, neprokáže-li, že škodu nemohl odvrátit. Reklamaci, resp. uplatnění nároku na náhradu škody, uplatňuje u zasílatele příkazce, tedy odesílatel zboží. Bylo by proto třeba, aby reklamaci uplatnil příkazce a trval na jejím řádném vyřízení. Reklamaci je třeba uplatnit písemně podle obchodních podmínek společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.