Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
v pondělí k Vám byl převzat balík určen k doručení. Obvykle v pondělí podávaný balík máme v úterý doma, za což tyto služby mile rádi využíváme. Nyní je čtvrtek. Balíček nemáme.
Včera nám velmi nemilé operátorky sdělily, že balík se vrátil zpět odesílateli, že se to tak občas stane, že se chybuje. A že pražský kurýr rozhodně nepojede do Orlických hor s jedním balíčkem. Žádná slova omluvy, prostě přijde zítra a vy se třeba na hlavu postavte.
Ještě téhož dne přišel email, že balíček vlastně doručit chtěli, ale nikdo nebyl doma. Opět proběhla intervence s operátorkou, která se tomu vysmála, že to takhle je automaticky nastavené a co jako ...
Tak jsme tedy chtěli podat telefonickou stížnost, opět jsme narazili na naprosto neprofesionální jednání ze strany operátorky (Nikola Štelbatská).
Balíček tedy doposud nemám, na zákaznickou linku už se skoro bojím zavolat, abych nebyl poslán kamsi, přitom chci jediné a to je profesionální služba s profi servisem, za to přeci odesílatel platí. Za včas dodaný balík ...
Jedná se o balík číslo 12251172.
Prosím tedy o prošetření stížnosti a návrhu řešení.
S pozdravem
Michal Schejbal
finanční náhrada ušlého zisku za dobu, po kterou je balíček zbytečně na cestě
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.