Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.3.6. u nás firma instalovala pevný internet vzduchem typu M. Pořídili jsme si ho proto, že jsme byli osobně zaručeni p. Robertem Jakubem o vysoké spolehlivosti, bezporuchovosti, ale hlavně bez agregace tzn. když nám firma nainstaluje a odzkouší Down/Up 65/20 tak se nemůže stát, že se nám za měsíc ustálí na 25/15.A to vůbec nemluvíme co jsem se dozvěděli z infolinky. Odpovědi typu normální je, když se otevírá stránka 5 s. a dokonce nás specialista, který mě kontaktoval sdělil, že pod 20M poruchy vůbec neřeší apod. viz prý všeobecné obch. podmínky. Ale přece pokud platíme tarif M nemůžeme mít S!!!Něco jiného, kdyby to hned na začátku instalace opravdu nešlo. Z toho lze jen a pouze usuzovat, že se jedná o klamavou reklamu neboli o podvod.
pevný internet vzduchem typ "M" 50/15
pokud se rychlost opravdu opětovně nevrátí na tu požadovanou, kterou platíme tzn. 50/15 typ M odstoupíme od smlouvy samozřejmě s náhradou škody za koupené a dodané zboží.
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Co se týče rozsahu poskytované telekomunikační služby je poskytovatel zavázán udělit účastníkovi přístup k síti internet s technickými parametry sjednanými v uzavřené smlouvě. Pokud podnikatel neposkytuje službu řádně v souladu se smlouvou, je možné službu reklamovat a dožadovat se přiměřené slevy (doporučujeme písemnou formu). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.