Počet nahlášených stížností: | 72 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 23.12.17 jsme si na vaši prodejně v Kladně zakoupila zboží v hodnotě cca 10 000 Kč. Pracovníkem servisu mi byly mimo jiné předány svázané
běžky za sebou tak, že nebylo vidět vázání druhé lyže. Pokladní nám zboží po uhrazení částky vydala. Dne 25.12.17 jsme odjížděli na hory do Krkonoš.Po vybalení lyží na místě jsme zjistili, že chybí druhé vázání. Zapůjčila jsem si tedy běžky v půjčovně a 27. 1.17 jsem se vrátila na prodejnu do Kladna s reklamací. Prodejna svou chybu uznala a poslední část domontovala. Na mou otázku, proč to nebylo kompletní zněla odpověd, že to dělají až při prodeji. Ptám se tedy, jak je možné že mi zboží takto prodali? Druhé běžky jsme zakoupili na druhé prodejně a vše bylo v pořádku. Chci vám jenom napsat, že mi tento žertík stál poměrně dost času a peněz. Jsem zvědavá, zda mi vaše firma nabídne nějakou kompenzaci. Vím, že chybu udělá každý, ale v tomto případě to bylo velmi nepříjemné.
Běžky - vše si můžete ověřit na zákaznické kartě e mail alsimova@seznam.cz
Nechám na vašem zvážení
|
Tweet |
Dle § 2161 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, musí věc splňovat tzv. jakost při převzetí. Tzn., že především musí mít ujednané vlastnosti, a pokud ujednání chybí, pak vlastnosti popsané prodávajícím. V případě, kdy měly být běžky kompletní, včetně obou vázání, pak jakost při převzetí splněná není a kupující má právo požadovat dodání chybějící součásti věci.
Co se týče náhrady škody, která vznikla v důsledku vadného plnění ze strany prodávajícího, zde je možné namítat porušení smluvní povinnosti, jež zakládá povinnost k náhradě škody podle § 2913 občanského zákoníku. K náhradě škody je vhodné společnost vyzvat písemně formou doporučeného dopisu, nejlépe s dodejkou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.