Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.09.2017 jsem si objednala u Vás zboží (objednávka č. 2017000238). Do týdne jsem balíček obdržela. Vzhledem k tomu, že mi část zboží nevyhovovala, vrátila jsem je zpět na adresu Elkan Group s.r.o., 1. máje 260, Skřečoň, 73531 Bohumín - (podací číslo Čs.pošty: DRO273006680X).
Do dnešního dne mi nebyly vráceny peníze. Obracím se na Vás se zdvořilou žádostí o přezkoumání výše uvedené záležitosti a vrácení peněz.
č. 88-15 Šaty Numoco kostkované, kód 829-XL Kč 799,- a č. 88-4 Śaty Numoco kostkované kód 492-XL, Kč 799,-
Prosím vrátit částku 2x 799,- Kč t.j. celkem 1598,- Kč.
č. účtu 19531012 / 5500
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Situaci jsme vyřešili a zákazník obdržel peníze zpět na účet.
Žádáme spotřebitelku o potvrzení o výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.