Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.12.2017 jsem prostřednictvím České pošty vrátila nevhodné šaty Numoco. Dne 8.1.2017 mně firma zaslala dobropis číslo 170400078 a žádala o potvrzení správnosti mého účtu. Obratem jsem účet potvrdila. Do dnešního dne jsem na uváděný účet neobdržela žádné avizované peníze. Do firmy jsem se snažila na telefon uvedený na dobropisu zavolat. Bohužel je dlouhodobě nepřístupný.
166-2 Šaty Numoco MAXI šifónové šaty červené, kód 953-XL
Požaduji vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Situaci jsme hned vyřešili a zákazník obdržel peníze zpět na účet.
Hodnocení: