Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#21084Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
26.01.2018, před 7 lety

Marie Housková

Znění stížnosti

Dne 23.12.2017 jsem prostřednictvím České pošty vrátila nevhodné šaty Numoco. Dne 8.1.2017 mně firma zaslala dobropis číslo 170400078 a žádala o potvrzení správnosti mého účtu. Obratem jsem účet potvrdila. Do dnešního dne jsem na uváděný účet neobdržela žádné avizované peníze. Do firmy jsem se snažila na telefon uvedený na dobropisu zavolat. Bohužel je dlouhodobě nepřístupný.


Produkt

166-2 Šaty Numoco MAXI šifónové šaty červené, kód 953-XL


Požadované řešení

Požaduji vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2018 11:23, před 7 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.1.2018 11:36, před 7 lety

Situaci jsme hned vyřešili a zákazník obdržel peníze zpět na účet.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.1.2018 11:33, před 7 lety


Marie Housková

Hodnocení: