Společnost


BOHEMIA ENERGY entity s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

58%
42%
Toto skore je založeno na 43 stížnostech.

#2195Poplatky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 4 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.02.2014, před 11 lety

Aleš Bednář

Znění stížnosti

Dobrý den,
Řeším problém s Bohemia energie a to ten tyto:
Dne 11. 11. 2013 a 14. 11. 2013 bylo aktivovaný dodávky plynu a elektřiny… Ke společnosti jsem přecházel po původním majiteli, který se odstěhoval do pečovatelského domu a já přebral jeho byt..
A tím vše začalo bylo mně zaslané vyúčtovaní za plyn od 25.9 13.11.2013 ,aktivaci došlo až 14.11 na částku 1688kč,ale i původnímu majiteli dorazilo vyúčtovaní a doplatek…
Když jsem to reklamoval dorazila tato odpověd : Dovolujeme si Vás informovat, že na základě reklamace ID 600742386 původního odběratele bylo opraveno konečné datum z 13. 11. 2013 na 24. 09. 2013 podle předávacího protokolu.

Původnímu odběrateli byla na základě reklamace ID 600742386 vystavena opravná faktura, ve které byla odúčtována spotřeba za období 24.9.2013 -13.11.2013.

Jak jste byl písemně informován Vaše reklamace ID 600853120 byla vyhodnocena jako neoprávněná a je třeba dlužnou částku uhradit v co nejbližším termínu.

Je nám líto, že Vám nemůžeme sdělit příznivější zprávy.

Posléze na to dorazilo další vyúčtovaní za plyn od 14.11-3.1 .2014 na částku 2209kč ,kde se promítá jedna nezaplacená záloha, kterou jsem neuhradil, protože nebyla na SIPU a samostatná složenka nedorazila. Ta dorazila až po novém roce, kde je mně účtovaných 200kč jako pokuta za nezaplacení ..Když jsem reagoval, proč musím platit jednu zálohu 2x nebylo mně odpovězeno…

Díky takovým vysokým nedoplatkům, mně dorazil nový rozpis uhraď a z 1500kč mně to zvýšily na 3000kč,aniž bych stým souhlasil …

Reagoval jsem na zvýšení a bylo mně odpovězeno: Dovolujeme si Vás informovat, že snížení zálohových plateb je možné, pokud na Vašem zákaznickém účtu nejsou evidovány dlužné platby.
K dnešnímu dni na Vašem zákaznickém účtu evidujeme dlužnou platbu v celkové výši 5797 Kč.

Reagoval jsem i na dlužnou částku, aby mně bylo umožněn splátkový kalendář a bez odpovědi.

Já sám sem v evidenci up ,jako nezaměstnaný, pobírám dávky v hmotné nouzi a doplatek na bydlení, v péči mám jedno nezletilé dítě a nemohu si dovolit platit 3tis na záloze na plynu a 1500kč na elektřině, protože na tohle nemám a firmě jsem to sděloval.

Proto jsem si chtěl aktivovat službu, Jistota.
Na svých stránkách sekci zákaznická péče ,mají program Jistota ,který cituji: Odběratel (zákazník) může využít program Jistota, který mu umožní odložit splatnost faktur o 3 měsíce a to v případě, že:
a) Má lékařem uznanou pracovní neschopnost, jejímž následkem je ztráta výdělku – pokud je neschopný min. 21 dní může zažádat o odklad 50% splatných závazků o 3 měsíce.
b) Zákazník ztratí zaměstnání – může požádat o odklad 100% splatných závazků o měsíce. Zákazník, který chce využít program Jistota nesmí být mladší 18 let a starší 72 let a nesmí trpět žádnou závažnou nemocí. Pro účely využívání výhod Programu Jistota Odběratel prohlašuje:
Když jsem si tento program chtěl aktivovat, bylo mně sděleno, toto: Program Jistota poskytovala České energetické centrum. Jednalo se o produkt s asistenčními službami.

České energetické centrum od 1. 11. 2013 odkoupila Bohemia energie, takže tyto produkty k dispozici nemáme.


Je nám líto Vaší vzniklé situace.
……
Proto se ptám, jak se mohu bránit? Přijde mně, za si účtují docela vysoké poplatky za vyúčtovaní ,protože za 5 mis platit 5tis jako nedoplatek mně přijde dost hodně. Přitom se na plynu jen vaří, ohřívá voda a 2 měs netopilo, bylo rozbité topení …A vadí mně, že si určité věci učtují 2x a nereagují na splátkový kalendář, osobně na to nemám, abych to celé zaplatitl na ráz a ještě hradil zálohy…

Děkuji za odpověď Aleš Bednář


Požadované řešení

Rády, bych aby mně byl posláno písemně, kdy došlo k aktivaci služeb, doklad o tom, že původnímu majiteli vrátili přeplatek za období, které účtují i mně.
Vysvětlení proč se jedna záloha tj. 1500kč účtuje 2x tj. jednou samostatně i z pokutou a podruhé ve vyúčtovaní záloh ze dne 3.1.2014
Vysvětlení proč mně nebylo umožněn splátkový kalendář a proč došlo ke zvýšení záloh z 1500 na 3000tis.
A proč mají na stránkách produkt Jistota,který už neexistuje

Predem moc děkuji Bednář


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2014 12:30, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme vyžádat si od společnosti podrobné vyúčtování. Reklamace obvykle neodkládá splatnost pohledávek. V případě, že dle smlouvy není povinností zákazníka uhradit o zálohu navíc, požaduje ji společnost neoprávněně. Zároveň dle zákona platí, že určená výše záloh nesmí ročně překročit spotřebu za předchozí zúčtovací období.
Z nálezu Ústavního soudu ze dne 11.11.2013 vyplývá, že smluvní pokuty, které jsou stanoveny v obchodních podmínkách smluv nejsou platně sjednány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2014 13:35, před 11 lety

Dobrý den,

stížnost pana Bednáře byla z naší strany vyřešena a doufáme, že ke spokojenosti především zákazníka. Za vzniklé komplikace se velice omlouváme.

S pozdravem

Monika Schneiderová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.5.2014 13:38, před 11 lety


Aleš Bednář

Ano, mohu potvrdit, že vše bylo vyřešeno.
S pozdravem A. B

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.