Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Podvodné jednání, nekalé praktiky. úmyslné uvedení zájemce o službu v omyl za účelem obohacení. V únoru roku 2012 mne kontaktoval operátor T-Mobile.cz s nabídkou Přátelé 500 promo za 250 Kč měsíčně volání a sms na pět tel. čísel zdarma 300 Kč převoditelný kredit na každý měsíc a dotovaný telefon za 1 Kč. Nábídka údajně jen pro 400 dlouholetých zákazníků jako odměna za věrnost. Souhlasila jsem a druhý den mi na ulici byl předán telefon Samsung a objednávka služeb, kterou jsem podepsala. ( To , že je to skrytá smlouva není nikde viditelně uvedeno.) Všeobecné podmínky nebyly přiloženy. Číslo smlouvy, číslo telefonního čísla , číslo objednávky … nic nebylo vyplněno.
Až doma jsem si všimla, že místo T-mobile je orazítkována smlouva Simio a.s. a jakási parafa místo podpisu. Či-li jsem zjistila, že jsem nejednala s T-Mobile i když se tak dotyčný stále představoval.
O kvalitě telefonu se zde nebudu zmiňovat, neboť není předmětem tohoto sporu, ale telefonovat se s ním nedá.
Vložila jsem kartu do mobilu a čekala na aktivaci, dle instrukcí.
K aktivaci nedošlo dva dny a tak jsem kontaktovala asi třetí den T-mobile s tím, že služba není aktivní. Operátorka dlouze prověřovala, odpojovala se a připojovala a pak mi oznámila, že zatím není aktivace provedena, ale že mám čekat, že na to mají sedm dní.
Po uplynutí asi devíti dní jsem volala na T-Mobile s tím, že stále není zaktivováno. Že nepřišla žádná aktivační sms, a že telefon je hluchý.
Operátor vše dlouze prověřil, odpojoval se připojoval a sdělil, že bohužel k aktivaci nedošlo, že smlouva zanikla dle podmínek T-Mobile. Na mou otázku jak lze věc vyřešit? Zda-li je možné smlouvu nějak zaktivovat ? Zněla odpověď , že jedině uzavřením nové smlouvy. Optala jsem se zda-li nemůže nastat situace, že pak budou existovat dvě smlouvy na mé jméno. Odpověď zněla, že se to nemůže stát, že smlouva zanikla a tato exklusivní nabídka nemůže být na jedno jméno a adresu dvakrát, že by ji systém nepřijal. Pochopila jsem, že k této situaci tedy nemůže dojít a protože první smlouva byla již zaniklá a já o službu měla zájem, rozhodla jsem se tedy objednat službu opakovaně. Dohodli jsme se, že telefon již byl dodán k první zaniklé smlouvě, že ho nemám posílat zpět a že bude veden jako dodaný k nové smlouvě, která bude jediná. Operátor mi dal vybrat z několika tel. čísel .
Druhá smlouva přišla poštou , byla plně vyplněna , včetně č. smlouvy, č. telefonu atd. Obratem jsem jí podepsala a následně došlo k aktivaci a vše se zdálo v pořádku než jsem si uvědomila, že mi chodí několikero vyúčtování a že platím nějak mnoho. Volala jsem na T- mobile asi po dvou měsících s reklamací, že nesedí vyúčtování a bylo mi sděleno, že je to vyúčtování za druhou smlouvu, tu která dle slov T-Mobile neexistovala a samovolně zanikla neaktivací čísla. které mi mimo jiné nebylo vůbec známo, protože mi ho nikdo nesdělil. Když jsem vyvětlila, že musí jít o omyl, že smlouva zanikla z důvodů na straně T-Mobil a nyní máme uzavřenu jen jednu smlouvu, že záznamy hovorů to musí jasně dosvědčit ať si je přehrají bylo mi sděleno, že jsou smazány na základě zákona o ochraně osobních informací. Po dvou měsích, že jsou povinni vše smazat. Nikdy jsem telefonní číslo nepoužila, či-li jsem opravdu byla přesvědčena, že je neaktivní jak mi bylo tvrzeno. Operátorka mi nabídla ať převedu smlouvu na jinou osobu, či ať prodloužím tu druhou smlouvu o 3 roky do roku 2017. Odmítla jsem,s tím, že nejsem oprávněna někde pobíhat a nabízet někomu smlouvu, že nejsem dealerem T-Mobile a nemohu , protože k tomu nemám oprávnění, jejich služby někomu nabízet a že o prodloužení nemám zájem a necítím se povinna, protože smlouvu mi zrušil T-mobile na základě neproběhlé aktivace.
Bylo mi oznámeno, že je číslo aktivní a smlouva platná. Proč mi tedy nedodal T-Mobile i druhý telefon k druhé smlouvě dle jejich nabídky, to mi nikdo nezodpověděl.
Od té doby se ke mne chová T-mobile jako k dlužníkovi nemíní vydat nahrávky ani uznat pochybení na jejich straně. Tímto podvodným způsobem mne dostali do situace, že mám údajně dvě smlouvy ... jednu zaniklou, ale vlastně nezaniklou .
Druhou smlouvu řádně hradím a využívám. První považuji za zaniklou jak mne sám T-Mobile oznámil a tvrdil. Uhradila jsem již velkou částku peněz za služby, které mi byly odepřeny poskytovat z důvodů neaktivace a zániku smlouvy.(Nyní je bohužel tvrzen pravý opak)
Jsem jedna osoba nepotřebuji několik smluv, nejsem osoba co tráví život telefonováním, spíše naopak. Nikdy bych dvě smlouvy neuzavřela. Uzavřela jsem jednu, protože předešlá zanikla. Nechodí mi ani žádné vyúčtování jen občas JUDr. Vlasák ..pokuta.... Nikdy jsem nikomu nedlužila a druhou smlouvu platím řádně. Považuji jednání společnosti za PODVOD. Společnost praktikuje nekalé praktiky při sjednávání obchodu. Úmyslně znehodnotila, či tvrdí, že znehodnotila nahrávky, které obsahují sjednání uzavření obchodu a jeho podmínky a okolnosti. Smlouvu nemohu ani ukončit, protože vlastně byla ukončena Fy T-mobile pro neaktivaci. Nyní sice T- mobile tvrdí pravý opak, ale kdybych smlouvu ukočila, tak vlastně přistoupím na nynější tvrzení, že smlouva je aktivní .
Dovolím si poradit všem, kteří budou s jakýmkoliv operátorem cokoli řešit po telefonu, aby si hovor nahrávali, ale musí také na začátku hovoru oznámit, že si hovor nahrávají, tak jako Vás upozorňuje operátor. Protože to co si ujednáte, Vy posléze nikdy nedostanete do ruky a nebudete mít důkazy, že Vám bylo tvrzeno něco jiného !!!!!
T-Mobile tarif : Přátelé 500 Promo 5 telefonních čísel na které můžete volat a posílat sms zdarma
Uznání pochybení na straně T-Mobile, zneplatnění smlouvy ze dne 12.6.2012. Navrácení všech finančních prostředků,které jsem musela zatím uhradit, abych se nedostala do soudního sporu, či exekuce a o které se společnost neoprávněně obohatila.
|
Tweet |
V tomto případě, i přes to, že tomu tak mohlo být, patrně nebude prokazatelné tvrzení operátora, že smlouva zanikla. Pokud nebylo z druhé smlouvy řádně plněno poskytnutím telefonu, má zákazník právo se takového plnění dožadovat. Zároveň pokud není první služba poskytována, protože telefonní číslo není aktivní, lze službu reklamovat a žádat zpět uhrazené částky.
Uplatnění reklamace ovšem nemá odkladný účinek pro uhrazení faktur.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě zájmu o doporučení dalšího vhodného postupu kontaktujte poradenskou linku: 299149009.