Počet nahlášených stížností: | 189 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Odstoupení od smlouvy, tot jsem jim psal:
Dne 29.3.2018 jsem si prostřednictvím vašeho e-shopu: Androidlevne.cz, s vámi uzavřel kupní smlouvu, jejímž předmětem bylo zboží značky: Samsung Galaxy S7 Edge 64GB (modrý)dual SIM. Toto zboží jsem zaplatil ten samí den přes internetové bankovnictví a to z mého účtu: 2113459239/2700 a to v plné víši 10.109,-Kč. Zboží jsem si stále k dnešnímu dni a to je 14.5.2018 nepřebral a ani již nepřeberu!!!
Děláte se mě pitomce a píšete, jak se na zboží čeká někde z Čile, čekání 2 týdny a nakonec je to více než měsíc a půl.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena pomocí internetu,
tj. typického prostředku komunikace na dálku, rozhodl jsem se využít
svého práva podle ustanovení § 1829 odst. 1 ve spojení s § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a tímto oznamuji, že od výše uvedené kupní smlouvy odstupuji.
Od smlouvy odstupuji v plném rozsahu.
Tudíž vás žádám o vrácení plné finanční částky 10.109,- Kč, ve prospěch mého bankovního účtu č. 2113459239/2700 UniCredit Bank, nejpozději do 5 kalendářních dnů od doručení tohoto odstoupení od smlouvy. V vpříloze přikládám transakci provedené platby.
Urgoval jsem vrácení platby zpět na můj účet po emailu a stále klamání, jak posílají peníze zpět a kecy a hemzy...nějaký Ohanka.
Dnes 31.5.2018, jsem jim poslal poslední email, že pokud nepřijdou peníze do pondělí 4.6.2018, jdu na Policii podat trestní oznámení(a nebudu určitě sám), a podávám na ně žalobu, ke krajskému soudu pro Prahu 1.
https://www.androidlevne.cz/mobilestore/e-basket
Vrácení plné částky a to 10.109,- Kč, na můj účet:2113459239/2700 UniCredit Bank.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (nebo i před jeho dodáním). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Zákazníkovi byla na jeho žádost vrácena paltba a bylo mu nabídnuto dodání na dobírku.
Stížnost na základě sdělení společnosti přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informaci potvrdit a stížnost uzavřít.
Dobrý den,
Tak se opět hlásím, dnes je 4.6.2018. Jak jsem dříve uváděl, ohledně nevrácení peněz za nedodaný mobil. Psal jsem, že pokud nepřijdou peníze v plné výši do dnešního dne, tak internetového prodejce Androidlevně.cz, dám k soudu (podám žalobu) a podám na ně trestní oznámení.
Díky dTestu, nevím, jak to udělali, ale dnes přišli peníze všechny na můj účet. Pokud by peníze opravdu nepřišli, tak bych šel zítra na policii (podal trestní oznámení) a poslal bych žalobu k Obvodnímu soudu pro Prahu 1, za nevrácené peníze.
Také mi pan Ohanka Marek dnes poslal mejl: Děkuji. Jak se domluvíme na kompenzaci? Měl byste stále zájem o model? Případně nějaké příslušenství zdarma? Můžete prosím potvrdit přijetí platby i na dtest?
Napsal panu Ohankovi, že mám zájem o daný telefon a že si telefon vyzvednu osobně v Praze v pondělí a to 11.6.2018. Odpověď pak byla: Ok tak v pátek Vám to potvrdím a v pondělí si to můžete převzít. Na dtest prosím napište nyní, že jste dostal platbu. Děkuji
Tak jsem zvědav co a jak v pondělí….. Určitě vám pak napíši, zda to klaplo nebo byl fake….
Tímto chci poděkovat dTestu a VašeStížnosti.cz a to, za rychlou a krásnou spolupráci, děkuji Miroslav Pastyřík.
Prosíme o uzavření stížnosti
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme. V případě komplikací se na nás spotřebitel může znovu obrátit.