Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.3.2014
Mně byl doručen další dopis, kde žádají uhradit částku 807 Kč za Náklady spojené s přerušením dodávky, ale dodávka plynu či el nebyla nikdy přerušena.
Dále mně dorazil papír kde je upravena aktivace na 25.9 .2013 jak plynu, tak elektřiny ale v dopise ze dne 8. 11. 2013 je aktivace uvedená od 11.11 .2013 el a plyn 14.11.2013 .
Chtěl jsem splátkový kalendář, popsal jsem svoji finanční tíživou situaci a bez výsledku
poplatek za přerušení dodávky
Vysvětlení proč se kativační poplatek změnil
proč není možné udělat splátkový kalendář
|
Tweet |
V tomto případě by měla společnost doložit kdy došlo k přerušení dodávky a z jakého důvodu. Pokud společnost účtuje poplatky, které není schopná doložit, doporučujeme podat podnět Energetickému regulačnímu úřadu.
Dobrý den,
stížnost pana Bednáře byla z naší strany vyřešena a doufáme, že ke spokojenosti především zákazníka. Za vzniklé komplikace se velice omlouváme.
S pozdravem
Monika Schneiderová
Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.