Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:641
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#28580Pokuta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.12.2018, před 6 lety

Lukáš Chrastina

Znění stížnosti

Poslední dobou máte stále výpadky sítě, pro jsem požádal o zrušení smlouvy bez pokuty. Pokuta mi byla naučtovaná, a já odmítám zaplatit za vaše chyby. Podal jsem stížnost, a a odpověď t-mobile byla: to že máme výpadky a nefunguje volání ani internet, není důvod na zrušení smlouvy. Tak nechápu na co si platím jedny z nejdražších tarifů, když nefungují.


Požadované řešení

Žádám o zrušení pokuty.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 14:02, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Ukončit smlouvu by mohl zákazník pouze v případě, pokud by se na tom se společností dohodl, nebo za předpokladu, že smlouva byla ze strany společnosti porušena podstatným způsobem. Pokud zákazník s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se zákazník může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.