Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Poslední dobou máte stále výpadky sítě, pro jsem požádal o zrušení smlouvy bez pokuty. Pokuta mi byla naučtovaná, a já odmítám zaplatit za vaše chyby. Podal jsem stížnost, a a odpověď t-mobile byla: to že máme výpadky a nefunguje volání ani internet, není důvod na zrušení smlouvy. Tak nechápu na co si platím jedny z nejdražších tarifů, když nefungují.
Žádám o zrušení pokuty.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem. Ukončit smlouvu by mohl zákazník pouze v případě, pokud by se na tom se společností dohodl, nebo za předpokladu, že smlouva byla ze strany společnosti porušena podstatným způsobem. Pokud zákazník s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se zákazník může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.