Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:72
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29489Neuznaná reklamace lyží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.01.2019, před 6 lety

Zbyněk Flígl

Znění stížnosti

Dne 8.1. 2017 jsem v pobočce Děčín zakoupil lyže Elan E-Flex vel. 168. Při nákupu jsem prodavači sdělil svojí váhu (90kg) a výšku, včetně zamýšleného způsobu užití lyží. Byl jsem ubezpečen, že vybrané lyže včetně vázání jsou koncipovány na maximální hmotnost 110 kg a že plně vyhovují mým požadavkům. Při pátem užití výrobku dne 9. 2. 2017 jedna lyže po projetí přes muldy sněhu praskla. Lyže jsem dne 16. 2. 2017 reklamoval na pobočce, 6.3. 2017 mi bylo sděleno zamítnutí reklamace s oddůvodněním, že poškození bylo způsobené zatížením nad mez pevnosti. S tímto rozhodnutím jsem se nehodlal smířit a kontaktoval jsem obchodního zástupce značky Elan (a zároveň zpracovatele reklamačního posudku), z jeho vyjádření cituji:
"Tento model je určen začátečníkům a lyžařům lyžujícím v nízkých rychlostech. A lyžařům s nižší hmotností.Projetím zmrzlých muld ve vyšší rychlosti lyžařem s vyšší hmotností cca na 65 kg došlo k tomuto poškození.
Pokud na této lyži lyžoval lyžař s hmotností nad 65 kg tak pro něj tento model lyží není vhodný. Prodejce by tuto skutečnost měl znát a při prodeji zjistit schopnosti lyžaře tj. zdatnost, v jakých rychlostech lyžař lyžuje, v jakém terénu nejvíce lyžuje, jakou má hmotnost. Podle toho by měl zákazníkovi nabídnout optimální model."
Chyba je tedy evidentně na straně společnosti Sportisimo. Společnost tvrdí, že mi reklamované lyže nedoporučila a trvá na zamítnutí reklamace.


Produkt

lyže Elan E-Flex


Požadované řešení

vrácení peněz, popřípadě výrazná sleva na další nákup


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.1.2019 09:53, před 6 lety

Pokud prodávající při prodeji zboží sdělil spotřebiteli nepravdivé informace, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku. V takovém případě je vhodné o tomto jednání prodávajícího informovat Českou obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rady-a-informace-prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Pokud prodávající porušil svou zákonnou povinnost řádně informovat spotřebitele o vlastnostech výrobku prodávaných výrobků, mohl by spotřebitel žádat náhradu škody, které mu v souvislosti s tímto jednáním prodávajícího vznikla.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2019 15:23, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.