Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U dveří zazvoní pracovník Bohemia energy.Sepsání smlouvy a potom již člověk neexistuje.Tarif chybně uzavřen,opravu nejprve neuznali a navyšovali platby,přesto,že byl sjednán tarif GARANCE.Neustálé tahanice,telefonování a upmínky,které nebyly oprávněné.Vše je doloženo výpisy z banky.Po telef. kontaktu paní přizná,že já mám pravdu,vše je zaplaceno, v pořádku ale obratem přijde další a další upomínka.Na dotazy nikdo z vedení ani ombudsman NEREAGUJE.Mám již šanon upomínek a výhružných dopisů,co vyúčtování,to reklamace a tak jsem dala výpověď pro nedodržení smlouvy.Podklady mám se sepsané smlouvy ze strany Bohemia Energy.Měli by smlouvu dodržet.Místo toho po mě požadují zaplatit,co jsem již poctivě celou dobu platila a vyhrožují sankcemi.Celou záležitost jsem projednávala i s ERU,konkrétně paní Veselou,která si to evidentně nechce rozházet s podnikem a jde proti obyčejnýmu člověku.Opravdu kvalitní zástupce práva.
Prosím poraďte,pomozte.
odběr enrgií plyn a elektřina od Bohemia Energy
Uznání chyby ze strany Bohemia Energy a storno veškerých upomínek a sankcí.Také vyjádření od ERU.Proč věc nedořešila.
Podle nového občan. zákoníku - právo slabší strany ...je platné a řídí mse jim naše právo ?
|
Tweet |
V případě, že by společnost vymáhala jakékoli sankce za porušení smlouvy, musí prokázat v čem toto porušení spočívá. Zároveň smluvní pokuty uvedené v obchodních podmínkách takovéto spotřebitelské smlouvy jsou sjednány neplatně. Energetický regulační úřad je dozorovým orgánem právě i nad dodavateli energií. Doporučujeme Vám písemně podat podnět, kterým se bude úřad zabývat.
Zároveň doporučujme se společností komunikovat písemně, případně si hovory nahrávat, aby bylo z Vaší strany co nejvíce důkazů o jejich tvrzeních.
Zároveň, pokud dojde k navýšení platby, může zákazník od smlouvy dle § 11a energetického zákona bez sankcí odstoupit. Pokud by společnost tvrdila opak, dopouští se tak klamavé obchodní praktiky.
Dobrý den,
v případě paní Krejčové došlo k opakovanému prověření celé situace na základě podmětů ze strany klientky již v minulosti. Avšak došlo k zjištění, že klientka opakovaně nerespektovala změnu smluvních údajů a tím tedy i změnu variabilního symbolu a hradila i nadále pod chybným variabilním symbolem. Ke změně variabilního symbolu došlo při změně smluvního vztahu, který byl původně evidován na živnost klientky a na základě požadavku byl upraven na domácnost klientky. Oba smluvní vztahy (v tomto případě zároveň i dva zákaznické účty) jsou posuzovány samostatně a vztahují se k nim i nové platební údaje, vč. variabilního symbolu.
Na nové údaje byla klientka ze strany společnosti opakovaně upozorňována (uvítací dopis, nový plán záloh, upozornění na neuhrazené platby až po zpoplatněné upomínky) ovšem bez adekvátní reakce.
Všechny výše uvedené skutečnosti naše společnost již několikrát předávala i paní Krejčové, Energetickému regulačnímu úřadu a můžeme doložit i dalším institucím v případě nutnosti.
S pozdravem
Monika Schneiderová
Spotřebitelka se ke stížnosti vyjádřila následovně:
To,co píše paní Schneiderová,jsou jen výmluvy.V době kdy jsem kontaktovala spoustu a spoustu pracovníků,NIKDO NEKOMUNIKOVAL.
Již při prvním sepsání smlouvy na domácnost,bylo psáno na IĆO.Byla jsem uvevdena v omyl.A další jsem již psala.Veškeré doklady o platbách mám doloženy,neopomenula jsem jedinou platbu.To,že BEE není schopna dostát svých slibů a povinností,za to já nejsem zodpovědna. Totéž platí i pro ERU a konkrétně paní Veselou,s kterou jsme celou záležitost již projednávaly. Podle nového občanského zákoníku je právo slabší strany..OPRAVDU ,?????
S pozdravem
Krejčová Dana
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce ze strany společnosti.