Společnost


Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3494Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 14 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2014, před 11 lety

Radim Sojka

Znění stížnosti

Před 2 měsíci jsme u této společnosti v Ostravě koupili sportovní obuv.Po prvním dešti jsme zjistili, že do bot zatéká voda.Po prohlídce bylo zjištěno, že obě boty mají v oblasti paty ve vzorku podrážky velké praskliny.Okamžitě jsme obuv reklamovali na tuto vadu.Po cca 14 dnech nám bylo telefonicky sděleno,že tuto reklamaci nám neuznávají a že si máme zboží vyzvednout.Při vyzvednutí zboží nám nebylo předáno písemné stanovisko,které jsme dostali až na vyžádání.Ve stanovisku je uvedeno:"míru opotřebení nošené obuvi jsme neshledali jako vadu výrobku,do obuvi zatéká z důvodu nadměrného opotřebení."Žádám o informaci jak dále postupovat, když dle Občanského zákoníku při reklamaci zboží do 6 měsíců od zakoupení se předpokládá, že věc byla vadná už při převzetí.


Produkt

boty Airwalk neptune Shoe 24208605290


Požadované řešení

Reklamace by měla být vyřešena vrácení peněz za nekvalitní zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2014 17:15, před 11 lety

V tomto případě platí zákonná domněnka ohledně existence vady dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku. Společnost by tedy měla prokázat, že zboží bylo v době převzetí bez vad. Je možné se domáhat výměny, případně vrácení peněz, není-li možné realizovat výměnu z důvodu, že společnost nesplnila důkazní povinnost. Pro vylepšení důkazního postavení spotřebitele doporučujeme, aby si nechal vypracovat znalecký posudek, v němž se znalec bude zabývat povahou vady a její přičinou. V případě, že znalecký posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.3.2015 13:28, před 10 lety

Společnost Sportsdirect.com Czech Republic s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.