Společnost


SPORTISIMO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:72
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#4761Nefér jednání se zákazníky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2014, před 10 lety

Tina Svejnohova

Znění stížnosti

Včera jsme ve Sportisimu ve Frýdku-Místku koupili pánskou zimní prošívanou bundu za 1399 Kč. Po příjezdu domů jsme si všimli, že je ve švu natrhnutá a náplň bundy vystupuje ven. Se všemi visačkami a štítky jsme ji nepoužitou jeli hned ráno vrátit. Slečna u pokladny nebyla příliš milá, měli jsme pocit, že ji obtěžujeme (budiž jí odpuštěno, není příjemné pracovat v neděli). Ovšem co mě zarazilo bylo to, že nám nebyly vráceny peníze, ani po tom, co jsme zjistili, že další tato bunda už na prodejně není. Slečna nám nebyla ochotná ani novou bundu objednat na prodejnu. Jediná bunda této velikosti byla v Novém Jičíně a podle ní si tam můžeme zajet. Peníze nám byly vráceny formou papírových poukázek, které nelze využít při objednávce z e-shopu. Vzhledem k tomu, ze často nenakupujeme sportovní oblečení, je pravděpodobné, že poukázky příliš nevyužijeme a peníze tak propadnou, popřípadě se do doby nákupu stanou bezuročnou půjčkou Sportisimu. Bylo by vhodné varovat zkazníky před nákupem, že tato situace může nastat, nepřijde mi to jako férové jednání. Při návštěve internetu jsme navíc zjistili, že je tato bunda znovu k dispozici na prodejně, takže jen optimisticky doufám, že ji pouze zavedli do systému, ale prodávat ji již nebudou...Navíc nás to stálo čas a benzín.


Produkt

ALPINEPRO - pánská zimní odlehčená bunda do města


Požadované řešení

Řešením by bylo zajistit požadované zboží na prodejnu např objednáním z e-shopu, kód na poukázce využitelný v e-shopu, popřípadě vrácení peněz do 48 hodin od nákupu a hlavně neprodávat zboží z kazem dalšímu zákazníku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2014 11:40, před 10 lety

Pokud na zboží byla vada, jednalo se tedy o reklamaci pro tzv. nesplněnou jakost při převzetí. Prodávajícímu vyplývá ze zákona o ochraně spotřebitele povinnost rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.
Spotřebitel může v takovém případě požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.
Došlo-li tedy k odstoupení od smlouvy, protože nebylo možné vyřešit reklamaci jiným uvedeným způsobem, měly být spotřebiteli vráceny peníze. Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinné vrátit si to, co si plnily, pokud se nedohodnou jinak.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2015 13:40, před 10 lety

Společnost SPORTISIMO s.r.o. se rozhodla v současné době nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Z tohoto důvodu musíme stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.