Počet nahlášených stížností: | 182 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den zakoupila si v prodejně Albert v Bystrci ulice náměstí.28. dubna rohliky a řazenky pečivo tvrdé jak beton že by jsi člověk na tom vylámal zuby a to nebylo jen jedenkrát pokaždé zakoupím tvrdé pečivo byla bych ráda abych zde zakoupila čerstvé pečivo děkuji za pochopení
Ráda bych aby se chyba napravila a zde koupila čerstvé pečivo děkuji za pochopení
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Dozorovým orgánem v oblasti potravin je Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Spotřebitelka může také podat podnět k tomuto úřadu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: www.szpi.cz
Společnost AHOLD Czech Republic, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.