Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50730Nedodání zásilky v dohodnutém termínu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2021, před 4 lety

Marek Novotný

Znění stížnosti

Dobrý den, očekávám od Vás zásilku která mi nebyla dodána ve smluvený termín. Nepřijde mi normální, aby mi Vaše společnost poslala SMS oznámení že mi bude následující den dodána zásilka a před naložením oznámen čas doručení a následující den mi nikdo ani nedá vědět že nepřijedete. Vzal jsem si volno v práci zbytečně. V pondělí 17.5. mi opět nikdo nezavolal, tak jsem volal na Vaši linku co se děje s mojí zásilkou a paní mi řekne že se omlouvá ale že neví kde je chyba že zásilka ještě nebyla doručena na příjmové depo. Paní mi oznámí že se pokusí dat věci do pohybu a pokud bude vše v pořádku tak mi nebude volat zpět. Dnes je úterý 18.5 a na trackingu zásilky nevidím stále žádný pohyb. Kdyby byla moje zásilka nějaká banalita asi bych to ani neřešil, ale jde o novou postel a na základě Vaší SMS o doručení jsem starou rozšrouboval a vyhodil s tím že následující noc už budu mít novou. Spím s přítelkyní na malém gauči a dochází mi trpělivost.
Opravdu bych od Vás jako od světové firmy nečekal takové technické problémy.


Produkt

Paletová logistika Geis


Požadované řešení

Požaduji okamžité dodání zásilky a slevu za způsobené problémy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2021 08:36, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se zasílatelskou smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 11:06, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2021 11:35, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.