Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den vážení,
touto cestou bych Vám chtěl popsat naši dovolenou, kterou jsme prožili na ostrově Kréta - v hotelu eri beach & village.
Při zakoupení dovolené, jsme podle kategorie hotelu 3,5* neočekávali velký luxus. Nicméně hotel a služby předčily veškerá naše očekávání - ve špatném slova smyslu.
Hotel byl patrně plně obsazený, přesto v areálu byla v provozu jen 1 jídelna (přestože se zde nachází ještě druhá). Když jsme k obědu nepřišli hned při otevření, nebyly zde již místa k sezení (nejednou jsme obědvali na plážovém lehátku před restaurací). V jídelně byly pravidelně špinavé talířky, rozbité sklenice na pití (pro děti velmi nebezpečné ostré obouchané okraje). Odpoledne měla být k dispozici svačinka v baru u bazénu. Svačinka spočívala v tom, že dvě číšnice dovezly zbytky od snídaně (většinou croasanty a bábovku), klient si vytál cca 10 min. řadu a dostal jeden kousek (při vyžádání více kusů mi bylo řečeno, že ne - že je tam dost dalších lidí, asi jsme tedy měli v řadě poslušně stát celá rodina).
Náš pokoj byl orientovaný na moře a sousední resort Star Beach. V tomto se denně konala diskotéka se startem ve 13 hod a koncem o půlnoci. Hudba byla extrémně hlasitá - duněním basů se otřásal celý náš hotel (každý den téměř 12 hodin v kuse).
Bazén se skluzavkami je výrazně slanější než moře, syn miluje moře, ale v tomto bazéně se mu ze slané vody chtělo zvracet.
Úklid pokoje probíhal sice denně, ale kvalita byla též podprůměrná. Za celou dobu pobytu (11dní) jsme ani jednou neměli umyté umývadlo, sprchu nebo vytřený balkon. Pokoje jsou již velmi zastaralé - zejména koupelna, která nemá žádné odvětrávání. Byl zde také kanálek v podlaze ve kterém se držela voda neznámého původu a silně zapáchala (což bez odvětrávání znamená zápach v celém pokoji).
Dále také v propagačním videu Blue style na youtube je uvedeno, že lze bezplatně využívat vodní park sousedního hotelu Star beach což není pravda.
Další pro nás neuvěřitelné věci:
- v celém areálu se kouřilo všude přímo na lehátkách u bazénu, dokonce i ještě v době večeře na terase před jídelnou
- káva z automatů byla z rozpustné kávy
- pivo jsme museli několikát vylít (jednalo se o nějaký výplach z trubek)
- rozbité a tedy nebezpečné dětské klouzačky v areálu
Upřímně se divíme, že je v dnešní době vůbec takovýto resort pro dovolenou v nabídce Vaší cestovní kanceláře. Ale když už ano ( a patrně si své klienty najde), tak by měl být na stránkách Vaší cestovní kanceláře označený správným počtem * a to jsou 2, jelikož pod 3,5* jak je nyní nabízen si představujeme ucházející kvalitu služeb a ubytování.
S pozdravem
Bc. Aleš Hrobár
finanční kompenzace
|
Tweet |
Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud byla možná a pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.
Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.
Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.
Uzná-li podnikatel reklamaci jako opodstatněnou je povinen vrátit spotřebiteli přiměřenou část kupní ceny zájezdu. Podnikatel by měl bez dalšího vrátit stanovenou část kupní ceny v penězích. Podnikatel může vystavit spotřebiteli poukaz na další služby pouze v případě, kdy s vystavením poukazu spotřebitel výslovně souhlasí. Není možné spotřebiteli vnutiti poukaz proti jeho vůli.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.