Společnost


Čedok a.s.

Počet nahlášených stížností:172
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#62477Odvoz hotel Tenerife

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.11.2022, před 2 lety

Bronislav Zrubecky

Znění stížnosti

Ačkoliv jsme byli přesně ve 14.00 respektive pár minut dříve na odjezdu autobusu z hotelu na letiště dne 24.22.2022 tento odjel dříve a samozřejmě bez nás. Delegát inzeroval v informační knize v hotelu, že autobus bude pristaven ve 14.00 hod. Museli jsme si zaplatit taxi v ceně 55 Eur. Žádám o kompenzaci cesty taxíkem. Děkuji. Podotýkám, že delegát K. nebyla k zastížení a její jakoby zástupce nic nevěděl. Děkuji za vyřízení stížnosti. Bronislav Zrubecký.


Produkt

Dovolena Tenerife hotel Allegro Isora v obdobi od 17.122.22 do 24.12.2.2022


Požadované řešení

Kompenzace za nezajistemou službu odjezdu na letiště z hotelu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2022 15:17, před 2 lety

Vzhledem k pochybení delegátky, která podala nejspíše špatné informace ohledně odjezdu autobusu a spotřebitel se na základě těchto informací řídil, může spotřebitel podle nás požadovat přiměřenou slevu anebo náhradu škody způsobenou informací nebo radou dle § 2950 občanského zákoníku.

Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2023 14:15, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.