Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem pro manželku dva páry kompresních punčoch Zip Sox,zaplatil částku 398Kč na slevový portál Berslevu.Po obdržení slevových kupónu jsem dokončil objednávku a čekal na zboží.Pak mi došel mail,že mám ještě zaplatit poštovné dvakrát 90Kč.Myslím si,že za jedno doručení požadují dvojnásobek poplatku i když to mají uvedeno na slevovém voucheru.Mají na to právo?Děkuji,Peca Jaroslav.
dvojnásobné poštovné
odstoupil jsem od smlouvy a chci vrátit peníze
|
Tweet |
Poplatek, za jeden pár 90 Kč, má podnikatel uveden v podmínkách uplatnění daného voucheru. Ačkoliv jsou takovéto podmínky pro spotřebitele nevýhodné, podnikatel je má řádně uvedené na svých stránkách a pokud o ceně informoval spotřebitele řádně před objednáním, je takovéto jednání v pořádku. Od smlouvy obecně, je z důvodu požadavku nepřiměřeného plnění možno odstoupit v případech, kdy takovéto podmínky nemohl spotřebitel očekávat, což by se pravděpodobně na tento případ, vzhledem k podmínkám uplatnění daného voucheru, nevztahovalo. Nicméně od smluv uzavíraných na dálku má spotřebitel právo odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu, a to rovněž před poskytnutím plnění.
Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.