Společnost


FaMe trade s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#6736Několikanásobné poštovné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 26 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2015, před 10 lety

Jaroslav PECA

Znění stížnosti

Objednal jsem pro manželku dva páry kompresních punčoch Zip Sox,zaplatil částku 398Kč na slevový portál Berslevu.Po obdržení slevových kupónu jsem dokončil objednávku a čekal na zboží.Pak mi došel mail,že mám ještě zaplatit poštovné dvakrát 90Kč.Myslím si,že za jedno doručení požadují dvojnásobek poplatku i když to mají uvedeno na slevovém voucheru.Mají na to právo?Děkuji,Peca Jaroslav.


Produkt

dvojnásobné poštovné


Požadované řešení

odstoupil jsem od smlouvy a chci vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2015 15:19, před 10 lety

Poplatek, za jeden pár 90 Kč, má podnikatel uveden v podmínkách uplatnění daného voucheru. Ačkoliv jsou takovéto podmínky pro spotřebitele nevýhodné, podnikatel je má řádně uvedené na svých stránkách a pokud o ceně informoval spotřebitele řádně před objednáním, je takovéto jednání v pořádku. Od smlouvy obecně, je z důvodu požadavku nepřiměřeného plnění možno odstoupit v případech, kdy takovéto podmínky nemohl spotřebitel očekávat, což by se pravděpodobně na tento případ, vzhledem k podmínkám uplatnění daného voucheru, nevztahovalo. Nicméně od smluv uzavíraných na dálku má spotřebitel právo odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu, a to rovněž před poskytnutím plnění.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2015 11:30, před 9 lety

Společnost nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.