Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, každý pracovní den jezdím v 6:17 z husitské autobusem číslo 22 a nikdy nepřijede v čas. Třeba dnes 13.11.2023 měl autobus přijet v 6:17 a ejhle opět příjezd v 6:26.Jestli toto někomu přijde normální, tak vás ujišťuji že není a kdyby pracoval u nás ve firmě už by jsme ho vyhodily. Prosím o zjednání pořádku a nápravu podle jízdního řádu, jinak nechápu k čemu ty jízdní řády slouží. Děkuji s pozdravem Martin Novák
Pokárání řidiče, srážka ze mzdy.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči jízdním řádům je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.