Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
včerejším dnem Vám skončila splatnost faktury č. 1000453018 ze dne 6.3.2024 ve výši 9900 Kč, která Vám byla vystavena za objednávku služeb (Poskytnutí dvou (2) tipů na sportovní utkání denně po dobu třiceti dnů (30) dnů, celkem za 9900 Kč), která vznikla v čase 05.03.2024 19:46.
Zatímco jsme rádi, že jste se rozhodli využít našich služeb, musíme Vás informovat, že záznam o úhradě dosud nebyl zaznamenán.
V souladu s našimi obchodními podmínkami Vás tímto žádáme o bezodkladnou úhradu. Upozorňujeme, že veškerá zpoždění jsou podléhající smluvním sankcím.
Objednávka byla vytvořena zaškrtnutím políčka “Souhlasím s podmínkami a s objednávkou zavazující k platbě” na platformě META (Facebook, nebo Instagram) pod stránkou “TipujTo”, na objednávkovém formuláři v čase 05.03.2024 19:46, momentem jeho odesláním. Tímto vznikla platně uzavřená smlouva o poskytování služeb ze dne 06.03.2024 a to mezi společností Quality search services s.r.o., a osobou Petra Švehlova...
Tohle je email, který mi přišel
Já jsem nic nezaškrla..a nesouhlasila ani nedostala podklady k platbě, že bych něco takového měla platit měsíčně! Ano typy mi chodí ,ale já už jsem ten Tipsport dávno zrušila tu aplikaci ,jelikož jsem se spletla a chtěla jsem nainstalovat si aplikaci Fortuna....
Nemám nic ve zprávách ani ve spamu ani hromadné zprávách myslím si, že tahle ta firma
Si zahrává s našimi osobními daty.
A pokud se někdo splete vždy jde vše zrušit.A ne psát, že nelze zrušit nebo odstoupit od nich od smlouvy... Děkuji švehlavá
Zrušit a používat mé osobní data
A další tipy na Tipsport
|
Tweet |
Smluvní podmínky společnosti se nám nepodařilo dohledat.
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Pokud si je spotřebitel jistý tím, že závazek byl ukončen bez toho, aniž by vznikla platná pohledávka (popř. vůbec nevznikl), patrně nebude možné tento právní důvod prokázat a dluh vymáhat. Před vyplacením jakékoliv částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Pokud došlo k registraci platí, že než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je většinou jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Spotřebiteli doporučujeme, aby společnost prostřednictvím e-mailu informoval, že nebyl ze strany společnosti řádně poučen o smluvních podmínkách, tudíž byl uveden v omyl, a proto namítá neplatnost uzavřené smlouvy.
Závazek doporučujeme z preventivních důvodů spotřebiteli (navíc i) vypovědět, a to i v případě, kdy si spotřebitel není jistý, zda závazek vznikl. To, že spotřebitel závazek z čistě preventivního důvodu (navíc i) vypoví, bez dalšího neznamená, že uznává existenci smluvního vztahu. Výpověď je podle nás nutné vnímat toliko jako jistou "pojistku" pro případ odlišné právní interpretace daného vztahu soudem.
Ukončit závazek by mělo být možné stejným způsobem, jakým závazek vznikl. Pokud tedy ke vzniku postačovala registrace přes internet, není důvod k tomu, aby výpověď musela být zasílána doporučeně poštou, byť to lze doporučit.
Pokud prodejce nereaguje, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti Quality search services s.r.o., Kaprova 42/14, 110 00 Praha. Podnikatel je povinen vybírat si poštu na adrese svého sídla. Jestliže tak neučiní a zmaří-li vědomě dojití, platí, že řádně došlo a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné dle § 570 občanského zákoníku, přičemž dle § 573 občanského zákoníku se má za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla třetí pracovní den po odeslání. Spotřebiteli doporučujeme si zaslané dokumenty uschovat.
Spotřebitel může také společně s výpovědí požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.