Společnost


Invia.cz, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#80767Neuskutečněný zájezd

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

15 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2025, před 16 dny

Lucie Novotná

Znění stížnosti

V minulém roce jsem měla odjet s dcerou na 10 denní zájezd s Invií do Španělska. PO zaplacení doplatku přišla zpráva, že zájezd z důvodu krachu FTP Turistics nebude uskutečněn. Dodnes mi částka nebyla vrácena přesto, že jsem již posílala na určený portál všechny dokumenty. Invia aktivně nekomunikuje tvrdí, že oni za nic nemohou a musíme řešit s německou pojišťovnou. Mám nějakou možnost jak se dostat ke svým penězům? Nemohu vyžadovat navrácení peněz od Invie, když jsem zájezd kupovala od nich a o existenci FTP TUristics jsem neměla ponětí?

Děkuji velice Lucie Novotná


Požadované řešení

Navrácení celé částky za neuskutečněný zájezd


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2025 13:33, před 14 dny

Společnost FTP Turistics se nám nepodařilo dohledat. Dle dostupných informací však společnost invia spolupracovala s CK FTI Touristik.

Dle dostupných informací na sebe cestovní kancelář FTI podala návrh na zahájení insolvenčního řízení. V tomto případě doporučujeme spotřebitelům přihlásit své pohledávky do insolvenčního řízení.

Jestliže byla smlouva uzavřena před zprostředkovatele (tj. společnost Invia.cz,a.s.), měl by být v dané situaci spotřebitelům nápomocný, což učinil např. zveřejněním informací o úpadku a dalších možných krocích (viz zde: https://www.invia.cz/poradatel-inso/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.
Nyní se čeká na vyjádření společnosti.