Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 22 |
Stále v řešení: | 20 |
SPOTŘEBITEL | NÁZEV STÍŽNOSTI A DATUM PUBLIKACE | STAV | HODNOCENÍ |
---|---|---|---|
Eva Hrabáčková |
Reklamace se službami 02Datum publikace: 24.12.2014 |
uzavřeno |
|
Lukáš Bělohoubek |
Služba maximumDatum publikace: 22.4.2025 |
v řešení |
|
Lenka Pachtová |
NEUPOZORNĚNÍ PŘESAŽENÍ LIMITU PAUŠÁLUDatum publikace: 25.3.2018 |
uzavřeno |
|
Petra Pošmurová |
PodvodDatum publikace: 6.9.2018 |
uzavřeno |
|
baitler tomáš |
Ukončení možnosti volání a dovolání seDatum publikace: 23.10.2019 |
uzavřeno |
|
Josef ČÁP |
NEOPRÁVNĚNÝ VÝBĚR FINANCÍ Z PŘEDPLATNÉHO MOBILUDatum publikace: 7.11.2022 |
uzavřeno |
|
uršula Kolebaczová |
O2Datum publikace: 25.4.2023 |
uzavřeno |
|
Anna Konupková |
Blokování čísla dceřinné společnosti Aspekt. InvestDatum publikace: 2.12.2013 |
uzavřeno |
|
Luděk Báča |
Jednostranně nevýhodný pro zákaznika přechod na nový tarfDatum publikace: 3.5.2014 |
uzavřeno |
|
Emilie Polívková |
Účtování poplatku za připojení k internetu na mobil, které nepoužívámDatum publikace: 16.12.2018 |
uzavřeno |