Počet nahlášených stížností: | 74 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Hezký den,
16.9.2014 jsem koupil již zmíněný tel Acer liquid E3
Čislo dokladu zakoupeného výrobku: 12263284
První reklamace 8.2.2015 ( čislo reklamace 1081205138)
Vadné barvu displeje - uznané ( nový lcd modul, nová základni deska)
Druhá reklamace 3.12.2015 ( vˇíslo reklamace 1081206180)
Displej nereagoval, nefunguje reprák a samovolně se restartuje- reklamace uznaná ( výměna LCD panelu, nový reprák) systém byl podle testů v pořádku
Třetí reklamace 18.2.2016 ( číslo reklamace 1081206444)
Displej nereaguje, nejde nabíjet, systém se seká, displej mění barvy.
Reklamace byla neuznáná, ikdyž se jednalo o stejné závady na displeji jako v předchozích připadech. Po převzetí výrobku na prodejně byly vady na telefonu očividné. Zaměsnanci planea Děčin samy nechápali, jaktože reklamaci neuznali. Pořidil jsem si video ještě na prodějně hned po neuznané reklamaci. Telefon má viditelně vadný displej, ale servis Acer odepsal že vady nebyly nalezeny.
Výrobek jsem ani nepřevzal, video jsme nahrali do reklamovaného telefonu a poslali opět již na čtvrtou reklamaci.
Přidal jsem prodejci, krabici, nabíječku a sluchátka a žádám odstoupení od smlouvu
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněž.
|
Tweet |
Pokud kupující nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt odstranitelné vady po opravě nebo pro větší počet odstranitelných vad, má právo na dodání nové věci, výměnu součásti, nebo i právo od smlouvy odstoupit.
O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci.
Bude-li reklamace uznána jako oprávněná, bude moci spotřebitel od kupní smlouvy odstoupit z výše uvedeného důvodu. Spotřebitel má v takovém případě také právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku. Účelně vynaloženými náklady se rozumí například poštovné uhrazené za zaslání zboží k reklamaci. Žádost o náhradu nákladů spojených s reklamací je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3279/zadost-o-nahradu-nakladu-spojenych-s-reklamaci.
Bude-li o reklamaci znovu rozhodnuto jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nebude souhlasit, je vhodné důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.