Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#10008Neuznaná reklamace diagnostiky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 11 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2016, před 9 lety

Snižana Forosová

Znění stížnosti

Dobrý den,
na úvod ve zkratce popíšu, co přesně se stalo.
3 měsíce starý telefon SM-G925FZKAETL spadl do vody, nešel zapnout a tak jsem ho odnesla do autorizovaného servisu na diagnostiku s požadavkem na opravu. Odpověď zněla:
"Provedena diagnostika/analýza výrobku. Zjištěn zásah neznámé látky do systémové desky, displejového modulu, baterie, středového rámu, kamerového modulu. Opravu lze realizovat výměnou výše zmíněných komponent v ceně 15.303,- vč. DPH a práce"
Z takové to odpovědi je zřeme /i pro mě, jako laika a jenom uživatele telefonu/, že telefon je na odpis, žádná data, kontakty, fotografie apod. z něj už nedostanu a mužu ho, buď vyhodit, nebo nechat opravit. Cena opravy se mi zdála vysoká a tak jsem se rozhodla odnést telefon do nejbližší sběrny elektroodpadu - vyhodit. Před vyhozením jsem se rozhodla pokusit se telefon zapnout. Co kdyby náhodou. To nešlo a tak jsem ho dala do nabíječky. Podle technika byl telefon stejně na odpis a hůř už byt nemohlo. Překvapivě telefon se nabíjel stejně rychle jak před pádem do vody. Po nabiti, jsem ho zapla a telefon funguje už týden úplně stejně jak před pádem do vody, pamatuje si všechna hesla apod. Všechny data zůstali, kamera funguje úplně bez problémů. Jako by se nic nestalo a byl jenom vybitej.
A tak vyjádřeni technika SAMSUNGU mam důvod považovat za neúplné a nepravdivé. Zamlčel informací, že telefon minimálně jsem mohla zapnout a tak zálohovat veškerá data, stáhnout fotografie apod. Taky například, mohl mně informovat o možnosti dal a bez opravy používat telefon s rizikem že kdykoli muže přestat fungovat. Jednoduše jeho vyjádřeni mně malém připravilo nejen o data a o peníze za drahou a zbytečnou opravu ale i o telefon který /podle technika je na odpis bez opravy/ ale podle mě plni svou funkci i když na dobu neurčitou a bez záruky /o kterou jsem stejně přišla utopením telefonu/. Zamlčení výše zmíněného zásadním způsobem ovlivnilo mé rozhodovaní, já jsem málem vyhodila telefon, který by se znalostí těch informací nevyhodila.
Na základě výše zmíněného jsem požadovala po zákaznickém centru Praha, SAMSUNG Plaza, ul. Ječná 36, Praha 2, vraceni peněz za neúplnou a možná i nepravdivou diagnostiku. Odmítli to se slovy, že není jejich povinnosti mi sdělovat zda telefon jde aspoň jednoduše zapnou s následným zálohováním dat. Nebo že na vlastní riziko ho mužu i nadále používat ale za následky oni nenesou zodpovědnost. S tím ale taky nesouhlasím! Kdo jiný než oni by mně o tom měl informovat?

p.s. Sice chci vrátit peníze za neuplnou diagnostiku, která mě málem připravila o vzpomínky formou uložených foto a video,a o muj majetek který i bez opravy mi bezproblémově muže sloužit možná měsíc a možná i několik let. Ale taky bych uvítala omluvu za to, že jenom diky mé duvěře v autorizovaný servis Samsungu, málem jsem platila za to za co bych platit nemela. Jim nestači, že už jsem koupila jejich drahý produkt ale máji potřebu vytáhnout nemale peníze za to, co se da opravit misto uplně vyměnit. Jestli vůbec něco se v tom telefonu porouchalo. TO už nemužu teď vědět s jistou. Duvěra je ztracena... :(

Děkuji za radu, odpověď, pomoc

S pozdravem
Bc. Forosová Snižana


Produkt

požadavek opravit mobilní 3 měsíce starý telefon SM-G925FZKAETL po zasažení vody


Požadované řešení

Vratit peníze za neuplnou diagnostiku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2016 16:25, před 9 lety

Zjistí-li spotřebitelka, že provedení diagnostiky poškozeného přístroje (na základě smlouvy o dílo) nebylo řádné, musí tuto službu reklamovat přímo u obchodníka, který diagnostiku prováděl (servis). Spotřebitelka může požadovat provedení řádné diagnostiky v souladu se smlouvou o dílo. Není-li to možné, může od smlouvy odstoupit nebo požadovat slevu. Právo z vadného plnění je možné u zhotovitele uplatnit nejpozději do dvou let od dokončení diagnostiky a předání věci. Spotřebitelka má však povinnost oznámit vytýkané vady neprodleně poté, kdy se o nich dozví. Neučiní-li tak, soud spotřebitelce právo z vadného plnění nepřizná. Proto je vhodné s reklamací neotálet. Vzor pro reklamaci opravy je možné vyhledat na následující webové adrese www.dtest.cz/clanek-3278/reklamace-opravy-a-upravy-veci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2016 14:17, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.