Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#10010Nepravdivé označeni původu zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2016, před 9 lety

Marcela Novotna

Znění stížnosti

Zajimalo by mě, jak je vůbec možné lhat zakaznikum takovym zpusobem,jako to dělá Vaše spolecnost Kaufland.
Z jakeho důvodu si muzete dovolit uvadet ve sve televizni reklame, že vami prodavane vyrobky jsou od ceskych dodavatelu, kdyz 99% vami nabizeneho zbozi je puvodem z Polska ci jinym zemi, ale převážně z Polska?
Napriklad mnou zakoupena vejce, na jejichz obalu je psano Česka vejce, ale dle kodu, jez je uveden na kazdem vejci, jsou puvodem z Polska.
Přijde Vam to normální? Konkretne tím nemam namysli určitou prodejnu, nybrz cely retezec prodejen Kaufland!


Požadované řešení

Nelhat zakaznikum....


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2016 13:00, před 9 lety

Kód na skořápce je něco jako rodné číslo nosnic, od nichž konkrétní vejce pochází. První číslice – může to být nula až tři - označuje způsob chovu nosnic. Nula je vyhrazena biovejcím z ekologického zemědělství, jednička znamená vejce nosnic ve volném výběhu a dvojka je pro vejce od nosnic v halách na podestýlce. Trojku mají vejce od nosnic v klecovém chovu v halách. Poté následuje země původu vajec, Česko má zkratku CZ, Německo DE, Polsko Pl apod. Kód uzavírá identifikační číslo chovatele, jinak řečeno drůbežárny.

Protože s vejci se v EU čile obchoduje a ne vždy do cílového státu putují v malospotřebitelském obalu, najdeme informaci o zemi původu nikoli na krabičce, ale pouze na skořápce. Klíčovou informaci o původu vajec musí spotřebitel hledat pouze na skořápce zakoupených vajec. Systém označování vajec je pro spotřebitele matoucí, avšak potravinářským předpisům v současné době neodporuje. Unijní legislativa na jedné straně říká, že hranice členského státu smí překročit pouze vejce označená, na druhé straně však umožňuje, aby se dovážela nevytříděná. V praxi to znamená, že označená zahraniční vejce nechá na českém území obchodník vytřídit a zabalit ve veterináři schváleném provozu, jehož registrační číslo pak umístí na obal.

Spotřebitelka může však podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, tedy i vajec, zda-li v daném případě nedošlo k porušení předpisů na ochranu spotřebitele. Lze použít následující odkaz pro zadání podnětu: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2016 13:49, před 9 lety

Vážená paní,

děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2016 10:00, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2016 21:46, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.