Společnost


SIVIS interior s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10020Postel + stolky + matrace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2016, před 9 lety

Pavel Stika

Znění stížnosti

Objednani postele se stolky v cene cca 50 tisic 21.8.2015 (zaloha cca 25 tisic) dodaci hluta 2-3 mesice.Firma nedodala zbozi v terminu same vymluvy ze je zbozi v Hamburku a ze v nemecku maji problemi nebo ceka se na procleni.V lednu poslali omluvny dopis ze zbozi bude dodano v 1 polovine unora samozrejme ze zbozi nebylo dodano.Dalsi info od p. Velebila ze zbozi je v praze a dostal jsme kontakt na celni spravu po zavolani jsme zjistil ze se jedna o spedicni firmu a ze nejsem jediny kdo ohledne firmy Sivis vola a ze kontejner je stale v Hamburku.Dnes mi bylo sdeleno ze kontejner bude v druhe polovine tydne v CR.Co bdeu dal je vehvezdach kazdopadne absolutne nedoporucuji kupovat cokoli co spolecnost Sivis a jeji firmy nabizeji.


Produkt

Postel teranto + 2ks stolky + martace


Požadované řešení

Slevu ale takovou ze i pokud bude zbozi dodano nedoplatim zbytek.
Zbozi mely byt vanocni darek tak ze dusevni i fyzicka ujma nebo jiz 3 mesic spime na rozkladacim gauci coz problemum se zadama neprida.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2016 11:35, před 9 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat veškeré zboží, k jehož dodání se v kupní smlouvě zavázal. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení s plněním závazku. Prodlení obecně nemá žádný vliv na trvání dluhu, to znamená, že i po vzniku prodlení dluh trvá a dlužník je povinen plnit. S prodlením však přichází specifické postihující následky jako povinnost zaplatit smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána, povinnost k náhradě škody, která prodlením může věřiteli vzniknout, rovněž i právo věřitele odstoupit od smlouvy ohledně nedodaného zboží.

Pro případ nedodržení dodací lhůty či její podstatné překročení bohužel zákon neupravuje žádné kompenzační ustanovení (povinnost prodejce poskytnout slevu). Aby spotřebitel měl nárok na nějakou kompenzaci, musel by se k tomu prodejce dobrovolně zavázat sám v uzavřené smlouvě. Doporučujeme spotřebiteli prostudovat si uzavřenou smlouvu, zda mezi smluvními stranami nebylo sjednáno takové kompenzační ujednání.

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelem, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitel od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky (zálohy).

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli finanční prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2016 14:11, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.