Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupil jsem stroj v obchodě CZC.CZ Notebook značky Lenovo za 20 000Kč plus jsem si zakoupil pojištění prodloužení záruky a cca půl roku poté jsem dokoupil operační pamět RAM do svého zařízení. Veškerou komunikaci s obchodem mám pochopitelně zálohovanou. V komunikaci se píše, že operační paměť RAM (která byla vybrána pracovníkem obchodu) je možné o ní rozšířit můj NTB ovšem, že to není v kompetenci koncového zákazníka a že tuto součástku za úplatu dají do počítače aby nebyla porušena blomba záruky atd. Sepsaly jsme tedy protokol, zakoupil jsem doporučený HW a odeslal ho společně s mým zařízením do obchodu CZC a do jejich servisu. Kde došlo k rozšíření NTB vše bylo zaznamenáno a veškeré záznamy o rozšíření NTB veškeré papíry mám a jsou dohledatelné. Vše fungovalo jak mělo. po +- 13 měsících jsem šel notebook reklamovat reklamace mě byla uznána byla mě vrácena celá prvotní kupní cena + cena za pojištění záruky což je všechno v pořádku, ovšem nebyla mě vrácena ona paměť RAM a ani peníze za dokoupené zboží. Přitom veškerá dokumentace je v obchodě a oni si vyžádali zásah jejich servisu. Přičemž mě nyní říkají že ten samí servis neví o tom, že pamět RAM byla v zařízení. Je to již 90 dní po vypořádání reklamace. Co mám nyní dělat?
Děkuji
Reklamace č.: RE15065613 NB Lenovo IdeaPad Y50 -70 15,6" i5- 4210H/4GB/500GB SSHD/GTX860M/DOS SCB33640
chtěl bych samotný HW ale spokojím se i s penězy za které jsou nakoupil ono rozšíření.
Děkuji
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den,
dnes byl vystaven dobropis na RAM, která byla zakoupena k NTB. Dobropis byl odeslán na email uvedený v registraci.
S pozdravem Novosad M.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji Vám, již je vše v pořádku.