Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#10025Nevracení plné ceny z reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2016, před 9 lety

Filip Šturm

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupil jsem stroj v obchodě CZC.CZ Notebook značky Lenovo za 20 000Kč plus jsem si zakoupil pojištění prodloužení záruky a cca půl roku poté jsem dokoupil operační pamět RAM do svého zařízení. Veškerou komunikaci s obchodem mám pochopitelně zálohovanou. V komunikaci se píše, že operační paměť RAM (která byla vybrána pracovníkem obchodu) je možné o ní rozšířit můj NTB ovšem, že to není v kompetenci koncového zákazníka a že tuto součástku za úplatu dají do počítače aby nebyla porušena blomba záruky atd. Sepsaly jsme tedy protokol, zakoupil jsem doporučený HW a odeslal ho společně s mým zařízením do obchodu CZC a do jejich servisu. Kde došlo k rozšíření NTB vše bylo zaznamenáno a veškeré záznamy o rozšíření NTB veškeré papíry mám a jsou dohledatelné. Vše fungovalo jak mělo. po +- 13 měsících jsem šel notebook reklamovat reklamace mě byla uznána byla mě vrácena celá prvotní kupní cena + cena za pojištění záruky což je všechno v pořádku, ovšem nebyla mě vrácena ona paměť RAM a ani peníze za dokoupené zboží. Přitom veškerá dokumentace je v obchodě a oni si vyžádali zásah jejich servisu. Přičemž mě nyní říkají že ten samí servis neví o tom, že pamět RAM byla v zařízení. Je to již 90 dní po vypořádání reklamace. Co mám nyní dělat?

Děkuji


Produkt

Reklamace č.: RE15065613 NB Lenovo IdeaPad Y50 -70 15,6" i5- 4210H/4GB/500GB SSHD/GTX860M/DOS SCB33640


Požadované řešení

chtěl bych samotný HW ale spokojím se i s penězy za které jsou nakoupil ono rozšíření.

Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2016 11:02, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.3.2016 14:18, před 9 lety

Dobrý den,
dnes byl vystaven dobropis na RAM, která byla zakoupena k NTB. Dobropis byl odeslán na email uvedený v registraci.
S pozdravem Novosad M.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.4.2016 14:00, před 9 lety


Filip Šturm

Hodnocení:

Komentář: Děkuji Vám, již je vše v pořádku.