Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, přidávám se k dalším poškozeným společností be2. Dne 7,3.2016 mi byla bez mého vědomí stržena z účtu částka 2.247,- Kč. Okamžitě žádám o navrácení celkové částky. V opačném případě budu kontaktovat příslušné úřady. Žádné VIP členství jsem si neobjednal! Pokud Vaše společnost má jiný názor, požaduji důkaz - můj souhlas.
Prokop
Vrácení peněz do 7 dnů na můj účet a zrušení profilu na tomto serveru!!!
|
Tweet |
Pokud si spotřebitel není vědom existence vzniku jakéhokoli závazku ve vztahu ke společnosti, je vhodné nejprve zjistit, na základě jakého právního titulu společnost své tvrzení o existenci smluvního vztahu zakládá. V případě, že žádný smluvní vztah se společností nevznikl, jednalo by se na straně společnosti o bezdůvodné obohacení, které je povinen obohacený neprodleně vydat ochuzenému (spotřebiteli) podle § 2991 občanského zákoníku. Při získání peněžitého prospěchu vzniká povinnost vracet i úroky, pokud obohacený dobře věděl, že mu daný obnos nenáleží podle § 3004 občanského zákoníku.
Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Promlčecí doba je v tomto případě dle §629(1) zákona 89/2012 Sb., tříletá. Společnosti je možno zaslat výzvu na vydání bezdůvodného obohacení nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou.
Společnost dle jejího výslovného vyjádření je možné kontaktovat mimo jiné formou zákaznického servisu, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Pokud si však spotřebitel předplatil alespoň členství na zkušební dobu, je možné, že došlo k automatickému prodloužení smlouvy a tím spotřebiteli vznikla povinnost uhradit členství za možnost dalšího využívání služby ve výši dle všeobecných podmínek společnosti. Byl-li uzavřen tento zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Výpověď musí být učiněna minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li tomu tak, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednávce.
V takovém případě doporučujeme spotřebiteli zaslat společnosti co nejdříve výpověď tohoto smluvního vztahu. Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve VOP i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.
Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.
V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.
Společnost B2 rozhodně nereaguje na zaslanou emailovou poštu. Má doručenou poštu, má informace kdy došlo ke stržení částky a také komu částku strhla a v jaké výši.
Má také informace aby vymazala ze svého servru všechny údaje o osobě a také vrátila nesmyslně
částku zpět odesílateli!
To, že uvádí svůj email a přes něj bude tyto absurdní situace a stížnosti řešit není pravda, NEŘEŠÍ ! Na tyto stránky byla stížnost a informace o okamžité zrušení všeho co se týká mé osoby odeslána. Bez reakce!
Na svých stránkách požaduje odeslání faxové zprávy na nějaké zahraniční číslo, asi Německo a
upozorňuje na nutnost zadat jméno a příjmení, adresu bydliště a telefon!!! Tohle je opět přes všechna slušná a korektní jednání. Spíše vypočítavost o získání dalších informací a údajích o osobách. Nevím, nechápu , nerozumím!
Jinýma slovama, nemůžete se odhlásit ani na poskytovaných stránkách, ani běžným emailem na jejich adresu!!!
Opravdu neuvěřitelná ,,společnost,,!!!
S pozdravem
Prokop
514d42a545f3cfe4b0762a07
Dobrý den,
děkujeme za Váš email.
Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 10.06.2016.
Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.
V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.