Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#10026VIP členství a bezdůvodné stržení částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2016, před 9 lety

Ivo Prokop

Znění stížnosti

Dobrý den, přidávám se k dalším poškozeným společností be2. Dne 7,3.2016 mi byla bez mého vědomí stržena z účtu částka 2.247,- Kč. Okamžitě žádám o navrácení celkové částky. V opačném případě budu kontaktovat příslušné úřady. Žádné VIP členství jsem si neobjednal! Pokud Vaše společnost má jiný názor, požaduji důkaz - můj souhlas.
Prokop


Požadované řešení

Vrácení peněz do 7 dnů na můj účet a zrušení profilu na tomto serveru!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2016 10:56, před 9 lety

Pokud si spotřebitel není vědom existence vzniku jakéhokoli závazku ve vztahu ke společnosti, je vhodné nejprve zjistit, na základě jakého právního titulu společnost své tvrzení o existenci smluvního vztahu zakládá. V případě, že žádný smluvní vztah se společností nevznikl, jednalo by se na straně společnosti o bezdůvodné obohacení, které je povinen obohacený neprodleně vydat ochuzenému (spotřebiteli) podle § 2991 občanského zákoníku. Při získání peněžitého prospěchu vzniká povinnost vracet i úroky, pokud obohacený dobře věděl, že mu daný obnos nenáleží podle § 3004 občanského zákoníku.

Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Promlčecí doba je v tomto případě dle §629(1) zákona 89/2012 Sb., tříletá. Společnosti je možno zaslat výzvu na vydání bezdůvodného obohacení nejlépe doporučeným dopisem s dodejkou.

Společnost dle jejího výslovného vyjádření je možné kontaktovat mimo jiné formou zákaznického servisu, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

Pokud si však spotřebitel předplatil alespoň členství na zkušební dobu, je možné, že došlo k automatickému prodloužení smlouvy a tím spotřebiteli vznikla povinnost uhradit členství za možnost dalšího využívání služby ve výši dle všeobecných podmínek společnosti. Byl-li uzavřen tento zpoplatněný smluvní závazek, je možné jej ukončit výpovědí. Výpověď musí být učiněna minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy. Není-li tomu tak, závazek se automaticky prodlužuje o dobu dohodnutou při objednávce.

V takovém případě doporučujeme spotřebiteli zaslat společnosti co nejdříve výpověď tohoto smluvního vztahu. Instrukcí, že spotřebitel má výpověď adresovat do jiné země, není třeba se řídit, neboť jde o nepřiměřený požadavek ze strany podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli, zvláště pokud má podnikatel uvedeny ve VOP i další způsoby písemné komunikace se spotřebiteli, rovněž s přihlédnutím ke skutečnosti, že smlouvy jsou se spotřebiteli uzavírány výhradně formou prostředků komunikace na dálku, proto není rozumného důvodu, aby spotřebitelé vynakládali vyšší částky za poštovné do zahraničí i vzhledem k dlouhé době doručení, než je nezbytně nutné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2016 09:11, před 9 lety

Dobrý den,

Rádi bychom Vás ujistili, že na žádosti o Výpověď, zaslané našemu Zákaznickému centru, vždy reagujeme. Kromě toho je Vám Výpovědní formulář zpravidla k dispozici v sekci “Nastavení” ve Vašem profilu.

Na základě informací, které jste nám poskytli, žel nebylo možné Váš profil v naší databázi dohledat. Rádi bychom Vás tudíž požádali o poskytnutí doplňujících informací – Vašeho uživatelského jména, registrační emailové adresy či data realizace platební transakce. Zašlete nám prosím výše uvedené informace, jelikož v opačném případě Vám neumíme být nápomocní.

V případě jakýchkoliv dotazů můžete také kontaktovat náš Zákaznický servis prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.3.2016 17:58, před 9 lety


Ivo Prokop

Společnost B2 rozhodně nereaguje na zaslanou emailovou poštu. Má doručenou poštu, má informace kdy došlo ke stržení částky a také komu částku strhla a v jaké výši.
Má také informace aby vymazala ze svého servru všechny údaje o osobě a také vrátila nesmyslně
částku zpět odesílateli!
To, že uvádí svůj email a přes něj bude tyto absurdní situace a stížnosti řešit není pravda, NEŘEŠÍ ! Na tyto stránky byla stížnost a informace o okamžité zrušení všeho co se týká mé osoby odeslána. Bez reakce!

Na svých stránkách požaduje odeslání faxové zprávy na nějaké zahraniční číslo, asi Německo a
upozorňuje na nutnost zadat jméno a příjmení, adresu bydliště a telefon!!! Tohle je opět přes všechna slušná a korektní jednání. Spíše vypočítavost o získání dalších informací a údajích o osobách. Nevím, nechápu , nerozumím!

Jinýma slovama, nemůžete se odhlásit ani na poskytovaných stránkách, ani běžným emailem na jejich adresu!!!

Opravdu neuvěřitelná ,,společnost,,!!!

S pozdravem

Prokop

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.3.2016 09:25, před 9 lety

514d42a545f3cfe4b0762a07

Dobrý den,

děkujeme za Váš email.

Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 10.06.2016.

Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně, zakaznickyservis@be2.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2016 10:07, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 15:36, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.