Společnost


DMD agency, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10033Nevrácení peněz-pokračování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2016, před 9 lety

David Richtr

Znění stížnosti

Dobrý den.Moje předchozí stížnost na výše uvedený internetový obchod,je stále nedořešena.Minulý týden 2.3.2016 jsem se dovolal na číslo uvedené v kontaktech int.obchodu (608 300 194) a byl jsem ujištěn,že se dá vše do pořádku. Nyní stále nemám peníze na účtu a již druhý den mně nikdo nezvedá telefon.Prosím poraďte,jak mám nyní pokračovat. Děkuji David Richtr


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2016 10:33, před 9 lety

Pokud je kupující v postavení spotřebitele, potom má právo od uzavřené smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů může však odstoupit ještě před jeho převzetím. Jednání se má posuzovat podle obsahu. Stornoval-li spotřebitel smlouvu, potom je zřejmé, že se jednalo o odstoupení, na které má dle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., nárok.

Pokud bylo odstoupení od kupní smlouvy zasláno ještě před vyexpedováním zboží, nemá povinnost zaslané zboží přebírat. V opačném případě, kdy odstoupení zaslal spotřebitel až po expedici, budete muset zboží převzít a zaslat zpět prodejci na svoje náklady. Ten má povinnost vrátit spotřebiteli všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání.

S odstoupením od smlouvy nelze pojit žádné sankce.

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinna vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.3.2016 14:36, před 9 lety


David Richtr

Hodnocení:

Komentář: Moje stížnost na obchod online-boty.cz byla vyřešena.Peníze mám již na účtu. Děkuji za pomoc.