Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#10037Vymáhání platby za nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2016, před 9 lety

Iveta Wurmová

Znění stížnosti

Po telefonické nabídce jsem si od firmy NaturMed objednala Omega 3 mastné kyseliny.žádné zboží nedorazilo,ale upomínka o platbě ano.Po telefonické dohodě jsem napsala mailem místopřísežný prohlášení o nedodání zboží a odstoupení od smlouvy.Toto jsem musela udělat ještě jednou a ujistili mě,že tímto to pro mě končí a nemusím se o nic starat.Po asi 4 měsíční pauze přišel dopis od vymahačské firmy intrum justitia.Považuji vše za bezdůvodné obohacení a nečestné jednání s úmyslem poškodit zákazníka


Požadované řešení

Ukončení všech upomínek a zastavení vymahačské firmy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2016 10:55, před 9 lety

Mají-li si strany navzájem plnit zároveň, může splnění požadovat jen ta strana, která sama dluh již splnila, nebo je ochotna a schopna splnit dluh současně s druhou stranou.

Pokud tedy zboží nebylo společností nikdy dodáno, nemůže společnost požadovat jeho zaplacení dříve, než zboží kupujícímu sama dodá. Z obchodních podmínek společnosti nadto vyplývá, že k úhradě kupní ceny dochází až po převzetí zboží prostřednictvím složenky, která je přiložena ke každé zásilce. Dodání zboží proto musí předcházet úhradě kupní ceny.

Podpisem čestného prohlášení spotřebitel pouze společnosti stvrzuje, že předmětné objednávky neobdržel. Pokud tedy spotřebitel objednávky skutečně neobdržel, může čestné prohlášení podepsat.

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení či podat písemnou výpověď. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2016 12:04, před 9 lety

Dobrý den, paní Wurmová,

jak jsme Vás informovali na naší telefonické lince, email s čestným prohlášením od Vaší osoby jsme neobdrželi a celý postup řešení dodání dalšího balíčku byl domluven také telefonicky. Předání pohledávky společnosti Intrum Justitia došlo právě proto, že jsme čestné prohlášení o nedodání balíčku neobdrželi - a to ani k dnešnímu dni. Pohledávka byla na základě telefonické komunikace i přesto stornována a společnost Intrum Justitia o tomto informujeme.

Děkujeme.

Michaela Chloupková
Zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.4.2016 11:01, před 9 lety


Iveta Wurmová

portrait

Iveta Wurmová (I.Wurmova@seznam.cz)

(bez předmětu)

21. 11. 2015, 12:17:39

Komu: info@naturamed.cz
g
Dobrý den,
tímto místopřísežně prohlašuji,že jsem od Vás neobdržela žádný balíček.Toto prohlášení Vám zasílám po telefonickém rozhovoru s pí.Čičalovou.
Již si nepřeji zasílání jakéhokoli produktu z Vaší nabídky.

S pozdravem Iveta Wurmová
Iveta Wurmová (I.Wurmova@seznam.cz)

(bez předmětu)

21. 8. 2015, 15:40:51

Komu: info@naturamed.cz
g
Dobrý den,
tímto místopřísežně prohlašuji ´,že jsem od Vás neobdržela uvítací balíček s 30 denní dávkou OmegaMarine Forte.Odhlašuji se po telefonické dohodě s Vaším zákaznickým centrem z Vašeho programu.

S pozdravem Iveta Wurmová
Dobrý den zde jsou kopie odeslaných emailů,kde máte prohlášení o nedodání zboží.Jsem ráda,že se zastavilo neoprávněné vymáhání za nedodané zboží.Všem Vašim zákazníkům přeji,aby je nepostihlo to co mě a byli spokojeni.Dtestu děkuji za pomoc a jejich čas.Budu Vás doporučovat.S pozdravem I.Wurmová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2016 11:28, před 9 lety

Dobrý den, paní Wurmová,

děkujeme za Vaši reakci. Potvrzuji Vám, že k dnešnímu dni neevidujeme u Vašeho jména žádnou pohledávku, veškeré zasílání produktů bylo zastaveno a Vaše údaje byly pro další komunikaci v naší databázi zablokovány. Omlouváme se za případné komplikace a přejeme pěkný den.

Chloupková Michaela, zákaznické centrum NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.4.2016 14:01, před 9 lety


Iveta Wurmová

Hodnocení: