Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10038Dodanie tovaru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2016, před 9 lety

Tibor BALLA

Znění stížnosti

Dobrý deň,
dnes mi bol dodaný tovar GS Reg Pack, číslo faktúry 4612222, zákaznicke číslo: 80370, napriek tomu, že som dňa 30. januára 2016 doporučeným listom
číslo podacie: RP461944910SK, zrušil doručovanie ďalší zásielok v stanovenom termíne, tak ako bolo uvedené vo faktúre číslo 4570131 do 16.2.2016.
Dodali ste mi tovar, ktorý už nepoužívam a je mi zbytočný.
Za uvedenú zásielku nie som ochotný zaplatiť, nakoľko som si ju neobjednal, ani Vám ju nevrátim, nakoľko nemám zbytočné peniaze na poštovné...Iba ak by ste mi uhradili poštovné.


Požadované řešení

Žiadam Vás,aby mi nebol v budúcnosti zasielaný tovar pod zákaznickym číslom: 80370, ďalej pod číslom: 96231 a 96232, ktoré som taktiež zrušil v stanovenom termíne doporučeným listom číslo RP461944910SK


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2016 10:36, před 9 lety

Doporučujeme vždy vyčkat na první balíček a poté zvolit následující postup: První zásilku, která přijde, zabalit společně s jednou kopií odstoupení od smlouvy do balíčku, zaslat doporučeně na dodejku na tuto adresu: Westerfield Int. AG, P.O. Box 18, 120 00 Praha 2 a uschovat si podací lístek. Ve chvíli, kdy bude tato zásilka doručena, bude smlouva od počátku zrušena a neměly by být zasílány další balíčky. Složenku, která bude součástí prvního balíčku, neplatit, protože by danou částku byl prodávající (společnost Westerfield) stejně povinen vrátit. Především doporučujeme doplnit, že spotřebitel má vůli zrušit i zasílání všech ostatních zásilek. Kopii dopisu i doklad o zaslání je třeba si pečlivě uschovat.

Pokud by se stalo, že i po odstoupení od smlouvy přijde další balíček, je potřebné okopírovat svůj výtisk odstoupení a odeslat ho opět spolu s balíčkem na výše uvedenou adresu spolu s průvodním dopisem, v němž spotřebitel uvede, že již platně odstoupil od smlouvy a další balíčky budou už pouze neobjednaným plněním. Co se týče neobjednaného plnění, to upravuje ustanovení § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

Spotřebitel se pouhým nepřevzetím balíčku se zbožím nezprostí svého závazku o pravidelném zasílání zboží na dobu neurčitou, který se společností po telefonu uzavřel. Aby spotřebitel předešel budoucím sporům a nátlakům vymáhací společnosti, doporučujeme počkat, až balíček přijde a spolu s ním doporučeně a s dodejkou odeslat odstoupení od kupní smlouvy uzavřené po telefonu na adresu společnosti Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2016 18:22, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.