Společnost


MAX Ventures s.r.o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10047Nevrácený rezervační poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2016, před 9 lety

Pavlina Habermannova

Znění stížnosti

Společnost zastoupená jednatelem p.Richardem Huzincem telefon 774788743 společně s makléřkou paní Hatinovou Blankou její telefon 722230623, vybírá rezervační poplatky, které nevrací. Byt inzeruje i na jiných portálech dál, vybírá rezervační poplatky ačkoliv jsem složila rezervační poplatek i já. Předaní bytu se neuskutečnilo, ale rezervační poplatek nebyl po 10 dnech vrácen.


Produkt

Adresa bytu je ulice Papírenská, číslo orientační 11 v Praze 6 a jiné...


Požadované řešení

Vrácení rezervačního poplatku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2016 08:38, před 9 lety

Byl-li zaplacen rezervační poplatek, avšak byt nebyl ve sjednané lhůtě předán, musí společnost úhradu za rezervační poplatek vrátit. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila bez právního důvodu. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Je tedy vhodné společnost vyzvat k vydání majetkového prospěchu.

Výzvu je vhodné z důvodu prokazatelnosti pro případ soudního sporu zaslat doporučeně za využití poskytovatele poštovních služeb (ponechat si dodejku a kopii výzvy) na adresu společnosti (MAX Ventures s.r.o., Praha 5, Smíchov, Holečkova 789/49). Má se za to, že zásilka odeslaná s využitím provozovatele poštovních služeb došla druhé straně třetí pracovní den po odeslání. Ve výzvě je vhodné shrnout podstatné body zdůvodňující oprávněnost nároku a stanovit lhůtu, do kdy má možnost společnost vrátit peněžní prostředky (např. 7 dnů).

Pokud podnikatel jednal s úmyslem neposkytnout sjednanou službu, mohly být naplněny znaky skutkové podstaty trestného činu podvodu. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2016 21:23, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.