Společnost


Bc. Pavel Cigánek

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10049Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2016, před 9 lety

Ondřej Zahel

Znění stížnosti

Dne 19.5.2014, jsem v prodejně Bc. Pavel Cigánek, Výškovická 3076/118c, 700 30, Ostrava, IČ: 02082535, Ostrava zakoupila mobilní telefon zn. Samsung Trend Plus v hodnotě 3.122,- Kč. Dne 5.2.2016 jsem jej reklamovala z důvodu samotného vypínání přístroje, nelze přehrát videa v arvhivu, viz. samotná reklamační list. Dne 22.2.2016 ( osobně navštívena prodejna - reklamace navyřízena ), 3.32016 ( osobně navštívena prodejna - reklamace navyřízena ) a dnešního dne 9.3.2016 jsem se bala opětovně informovat, jak byla reklamace vyřízena, kdy mi bylo sděleno, že reklamace ještě není vyřízena, že se mi ozvou. Na toto jsem prodejci ( nevím kdo to byl, zda zaměstnanec, majitel ) sdělila, že je již po 30 denní reklamační době, kdy tento muž mi sdělil, že se semnou nehodlá o ničem bavit a až bude telefon opravený, tak se ozvou ( byl velice arogantní a nesdělilmi k reklamaci žádné další informace ). Když jsem chtěla nejakou kompenzaci, tak přestal komunikovat a vysmál se mi. Zákon o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb. § 19 odst. 3 říká, že Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.


Produkt

mobilní telefon Samsung Trend Plus


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 10:41, před 9 lety

Skutečně podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2016 09:59, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.