Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#10050Neplneni likvidatora

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2016, před 9 lety

radek hlavacka

Znění stížnosti

Dobry den,

v Rakousku do mne nabouralo auto zleva, ja jel po hlavni. Udalost jsem Kooperative hlasil pres internet - ani jsem neprikladal fotky, jen nakres - situace byla jasna - protistrana nedala prednost zprava. Po oznameni z Kooperativy, ze jsem byl na zaklade vypovedi svedka uznan rakouskou pojistovnou jako vinik, jsem predlozil fotodokumentaci a podrobnou vypoved.
Likvidator Kooperativy se odvolal, ale, jak sam uvadi, nepredlozil protistrane dokumentaci, fota ani vypoved - jak tvrdi nemel ji k dispozici (udalost byla pry v kooperative resena pod dvema ruznymi cisly a dokumenty si interne nepredali).
Nasledovalo zjisteni, ze udalost byla resena pod vice nez dvema cisly, min. trema ruznymi lidmi.
Rakouska strana odmitla a pro Lokvidatora Koop. byla timto cela vec vyresena. Pri osobni schuzce mi likvidator popsal ze nemel zadne podklady, hlaseni ani vypoved a tak se nemel na zaklade ceho rozhodnout - proto uznal narok protistrany. Cely rozhovor s likvidatorem mam v zaznamu.
Nyni po me Kooperativa, jako po vinikovi zada doplatky "za ztracenou duveru" a navysila pojisteni.

Poradte, kde a jak se domoci? Platim rocni poj. 20tis. a snaha Kooperativy se mi zda neumerna.

Diky, Radek


Produkt

Havarijni pojisteni - neplneni povinnosti likvidatora a timto zpusobene neopravnene uznani vinikem pri autonehode


Požadované řešení

- Prehodnoceni viny (ja jel po hlavni)
- Odmitam doplacet za neschopnost likvidatoru Kooperativy
- Odmitam doplacet za ztratu bonusu "duvera" (cca6000) a platit navysene pojisteni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 17:25, před 9 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.

Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry šetření pojistné události, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím. Domáhat se svého práva může spotřebitel také soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.6.2016 21:25, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.