Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
v Rakousku do mne nabouralo auto zleva, ja jel po hlavni. Udalost jsem Kooperative hlasil pres internet - ani jsem neprikladal fotky, jen nakres - situace byla jasna - protistrana nedala prednost zprava. Po oznameni z Kooperativy, ze jsem byl na zaklade vypovedi svedka uznan rakouskou pojistovnou jako vinik, jsem predlozil fotodokumentaci a podrobnou vypoved.
Likvidator Kooperativy se odvolal, ale, jak sam uvadi, nepredlozil protistrane dokumentaci, fota ani vypoved - jak tvrdi nemel ji k dispozici (udalost byla pry v kooperative resena pod dvema ruznymi cisly a dokumenty si interne nepredali).
Nasledovalo zjisteni, ze udalost byla resena pod vice nez dvema cisly, min. trema ruznymi lidmi.
Rakouska strana odmitla a pro Lokvidatora Koop. byla timto cela vec vyresena. Pri osobni schuzce mi likvidator popsal ze nemel zadne podklady, hlaseni ani vypoved a tak se nemel na zaklade ceho rozhodnout - proto uznal narok protistrany. Cely rozhovor s likvidatorem mam v zaznamu.
Nyni po me Kooperativa, jako po vinikovi zada doplatky "za ztracenou duveru" a navysila pojisteni.
Poradte, kde a jak se domoci? Platim rocni poj. 20tis. a snaha Kooperativy se mi zda neumerna.
Diky, Radek
Havarijni pojisteni - neplneni povinnosti likvidatora a timto zpusobene neopravnene uznani vinikem pri autonehode
- Prehodnoceni viny (ja jel po hlavni)
- Odmitam doplacet za neschopnost likvidatoru Kooperativy
- Odmitam doplacet za ztratu bonusu "duvera" (cca6000) a platit navysene pojisteni.
|
Tweet |
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.
Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry šetření pojistné události, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím. Domáhat se svého práva může spotřebitel také soudní cestou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.