Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#10052Slíbený dárek ke zboží nechtějí vydat

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2016, před 9 lety

Michael Kopecký

Znění stížnosti

Dobry den, potrebuji poradit jak dale postupovat. Manzelka mi k narozeninam dala drona Phantoma 3 advanced, ktery zakoupila pres internetovy obchod ALZA.CZ, ktery v dobe nakupu daval zdarma batoh na tento dron. Bohuzel pri osobnim prevzeti na pobocce alzy manzelce bylo receno, ze momentalne batoh neni skladem a ze nas budou kontaktovat az dorazi nebo to nejak vykompenzuji.

Jedna se o pomerne drahe zbozi kde pri vyberu hralo samozrejme velkou roli i fakt, ze ke zbozi je batoh zdarma, ktery take neni levny.

Nicmene Alza ted nechce batoh vydat stim, ze prodej jiznskoncil.

Prosim o radu jak dale postupovat..
S pozdravem


Požadované řešení

Dodani batohu nebo odstoupeni od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 10:54, před 9 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce, nabídky (například se zavazuje poskytnout svým zákazníkům při nákupu určitého konkrétního druhu zboží zdarma jiný výrobek) a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Pokud společnost přislíbila spotřebiteli následně kompenzaci za nedostupné zboží (dárek), musí svému závazku dostát.

V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.4.2016 15:45, před 9 lety

Vážený pane Kopecký,

velmi mě mrzí nesrovnalost ohledně dostupnosti batohu. Mohu Vás ujistit, že jsme nezávisle na tomto podnětu dělali maximum pro co nejideálnější dořešení případu. Podařilo se nám získat ještě jeden kus pro Vás a vydali jej již 18.3.2016. Pokud byla situace dořešená k Vaší spokojenosti, prosím o uzavření tohoto podnětu.

Předem děkuji a přeji pěkný den

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.4.2016 22:37, před 9 lety


Michael Kopecký

Vážená paní/slecno Petrů,

sice batoh nakonec byl vydan, ale bylo zapotrebi delat z manzelky totalni kra.... ? Resila to cca se 4 lidma od Vas, kteri si ji predhazovali jak nejaky knedlik a nejhorsi snad byl pan Brož. Vice arogantniho cloveka jsem snad nevidel. Nejdrive nas posilal vite kam a pak sproste nabidnul jako kompenzaci kupon v hodnote 200 kc na dalsi nakup.. Proste se nam vysmal. Pro firmu je to asi pravy clovek na pravem miste, ale co je moc to je moc. Nakupovali jsme u vas vice jak 10 let a tohle byla odmena. Pan Broz by mel zajit na nejake skoleni jak slusne jednat s lidma .. Chapu jeho bratr pan reditel marketingu. Timto celou vec uzaviram a preji hezky den ..



S pozdravem

Kopecký M.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.4.2016 14:42, před 9 lety

Vážený pane Kopecký,

komunikaci interně prověřím a pokud v ní došlo k jakékoliv nepatřičnosti, postarám se o nápravu. Je mi velmi líto, pokud jste z komunikace tento dojem získal. Batoh jsme v té době neměli a neměli ani od dodavatele bohužel potvrzen ani termín naskladnění. V počátku byla informace od dodavatele dokonce taková, že již nové naskladnění nebude probíhat.

Omlouvám se a situaci ohledně Vaší objednávky. Budu ráda, pokud tato nesrovnalost neovlivní Váš názor na naše služby a budeme mít zároveň příležitost se s případnými dalšími objednávkami o tento stav zasloužit.

S přáním pěkného dne

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.4.2016 15:03, před 9 lety


Michael Kopecký

Hodnocení:

Komentář: Omlouvam se za obsah posledni reakce, nicmene za nazorem si stojim dale.
Dekuji za Vasi reakci a omluvu.


S pozdravem

Michael Kopecký