Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#10054Nefunkční LG

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2016, před 9 lety

Jan Zeithammer

Znění stížnosti

Dobry den,
diky aktualizaci nam nefunguje zvuk pri zapojeni HDMI kabelem.

Musime mit tv zapojenou pres scart kabel a proto mame strasny obraz a programy hd jsou nam k nicemu.

Po telefonickem hovoru jste nam rekli,ze na tom pracujete a slibili,ze co nejdrive vyresite.

Uz je to vice nez rok a nic se nedeje.

Dekuji za vyrizeni.


Produkt

Televize Lg


Požadované řešení

Fungujici zvuk pri spusteni pres hdmi kabel


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2016 10:28, před 9 lety

Pokud se spotřebitel domnívá, že poskytovaná služba nefunguje tak jak má, má právo tuto službu reklamovat. Doporučujeme tak učinit písemně a prokazatelně. Písemně prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou anebo alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a potvrzení o přijetí, a to z důvodu následné možnosti spotřebitele prokázat, co bylo obsahem reklamace a kdy ji uplatnil.

Podnikatel je povinen uplatněnou reklamaci vyřídit do jednoho měsíce. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Sama společnost uvádí ve vztahu ke svým zákazníkům, že v případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací je nutné kontaktovat zákaznické centrum společnosti na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo napsat na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2016 09:56, před 9 lety

S klientem jsme se spojili a dohodli se na výměně stávajícího set-top-boxu za nový HD DVR mediabox, který je po připojení přes HDMI kabel kompatibilní se softwarem televizoru klienta. Klient tak bude moct bez problémů sledovat kanály v HD kvalitě a s kvalitním zvukem.

V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2016 07:57, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2016 10:10, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.