Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
diky aktualizaci nam nefunguje zvuk pri zapojeni HDMI kabelem.
Musime mit tv zapojenou pres scart kabel a proto mame strasny obraz a programy hd jsou nam k nicemu.
Po telefonickem hovoru jste nam rekli,ze na tom pracujete a slibili,ze co nejdrive vyresite.
Uz je to vice nez rok a nic se nedeje.
Dekuji za vyrizeni.
Televize Lg
Fungujici zvuk pri spusteni pres hdmi kabel
|
Tweet |
Pokud se spotřebitel domnívá, že poskytovaná služba nefunguje tak jak má, má právo tuto službu reklamovat. Doporučujeme tak učinit písemně a prokazatelně. Písemně prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou anebo alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a potvrzení o přijetí, a to z důvodu následné možnosti spotřebitele prokázat, co bylo obsahem reklamace a kdy ji uplatnil.
Podnikatel je povinen uplatněnou reklamaci vyřídit do jednoho měsíce. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Sama společnost uvádí ve vztahu ke svým zákazníkům, že v případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací je nutné kontaktovat zákaznické centrum společnosti na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo napsat na email info@upc.cz.
S klientem jsme se spojili a dohodli se na výměně stávajícího set-top-boxu za nový HD DVR mediabox, který je po připojení přes HDMI kabel kompatibilní se softwarem televizoru klienta. Klient tak bude moct bez problémů sledovat kanály v HD kvalitě a s kvalitním zvukem.
V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.
Žádáme spotřebitele o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.