Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 20.5.2014 jsme zakoupili tablet v Okay. Tablet se po 100% nabití začal ihned vybíjet. Zařízení jsme dne 21.3.2016 reklamovali. Reklamace byla zamítnuta s tímto závěrem: "Zařízení nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy. Příčinou problému byla vada: Základní deska. Vráceno zpět bez opravy z důvodu: náklady na nezáruční opravu by přesáhly pořizovací cenu nového zařízení. Zařízení je po záruce".
Záruční doba je 24 měsíců.
PS-Tab. 10,1, Qcore, ANd 4.2
Oprava v plném rozsahu/vrácení peněz/nový přístroj
|
Tweet |
Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Vážená paní Valentová,
reaguji na Váš podnět týkající se reklamace tabletu PMP5101CQD, který jste reklamovala v reklamačním řízení č. 1041/16020104.
Na základě Vašeho podnětu byl výsledek uvedené reklamace přezkoumán našimi reklamačními specialisty, a protože si přejeme uzavřít záležitost k Vaší spokojenosti, došlo dle Vašeho požadavku k opravě v plném rozsahu.
Dle mých aktuálních informací je tablet nyní plně funkční a již jste si výrobek na prodejně vyzvedla.
Pevně věřím, že s popsaným způsobem vyřízení jste spokojena a tablet Vám bude dlouho a plnohodnotně sloužit ještě dlouhou dobu. Protože je pro nás Váš názor velice důležitý, uvítáme, když jej vyjádříte prostřednictvím hodnocení na tomto portále.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
velice bych poděkovala za tento portál, myslím si, že i to velice pomohlo při řešení mého případu.
Tímto potvrzuji, že tablet byl skutečně, po přezkoumání jasné skutečnosti, na podruhé opraven.
Velice děkuji