Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#10068Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2016, před 9 lety

Tereza Valentová

Znění stížnosti

Dne 20.5.2014 jsme zakoupili tablet v Okay. Tablet se po 100% nabití začal ihned vybíjet. Zařízení jsme dne 21.3.2016 reklamovali. Reklamace byla zamítnuta s tímto závěrem: "Zařízení nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy. Příčinou problému byla vada: Základní deska. Vráceno zpět bez opravy z důvodu: náklady na nezáruční opravu by přesáhly pořizovací cenu nového zařízení. Zařízení je po záruce".
Záruční doba je 24 měsíců.


Produkt

PS-Tab. 10,1, Qcore, ANd 4.2


Požadované řešení

Oprava v plném rozsahu/vrácení peněz/nový přístroj


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 10:06, před 9 lety

Kupující může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Přičemž se má dle 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí, věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost za vady se nevztahuje na běžné opotřebení a na mechanické poškození. Pokud se vada projeví později a mezi stranami existuje spor o to, zda se jedná o vadu nebo nikoli, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce z oboru, který se bude zabývat existencí a povahou vytýkané vady. Současně by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací. Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.4.2016 11:36, před 9 lety

Vážená paní Valentová,

reaguji na Váš podnět týkající se reklamace tabletu PMP5101CQD, který jste reklamovala v reklamačním řízení č. 1041/16020104.

Na základě Vašeho podnětu byl výsledek uvedené reklamace přezkoumán našimi reklamačními specialisty, a protože si přejeme uzavřít záležitost k Vaší spokojenosti, došlo dle Vašeho požadavku k opravě v plném rozsahu.
Dle mých aktuálních informací je tablet nyní plně funkční a již jste si výrobek na prodejně vyzvedla.

Pevně věřím, že s popsaným způsobem vyřízení jste spokojena a tablet Vám bude dlouho a plnohodnotně sloužit ještě dlouhou dobu. Protože je pro nás Váš názor velice důležitý, uvítáme, když jej vyjádříte prostřednictvím hodnocení na tomto portále.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

Lucie Rosypalová
vedoucí oddělení komunikace
Okay.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2016 09:39, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.5.2016 19:20, před 9 lety


Tereza Valentová

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
velice bych poděkovala za tento portál, myslím si, že i to velice pomohlo při řešení mého případu.

Tímto potvrzuji, že tablet byl skutečně, po přezkoumání jasné skutečnosti, na podruhé opraven.

Velice děkuji