Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dne 10.3 2016 jsem byl ve večerních hodinách nakoupit v kauflandu vše bylo v pořádku i u pokladný velice spokojený. U vychodu jsem byl zastaven členem ostrahy a označen veřejně za zloděje. Po této situaci jsem byl členem ostrahy odveden a prošacován a přitom mi bylo stále říkano že jsem mladý zloděj i když nic u mě nenašli je to opravdu hnusná situace když vás někdo veřejně označi za zlodějě a neprávem. Děkuji Janíček
spolčnost Kaufland by měla zaměstnavat profesionální pracovníky a né takové hulváty
|
Tweet |
Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté. Je však povinná tuto osobu předat ihned policejnímu orgánu.
V tomto případě doporučujeme kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti, která by měla mít zájem na adekvátním chování svých zaměstnanců.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.