Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#10069Bezduvodné označení mé osoby za zloděje Zábřeh na moravě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2016, před 9 lety

Tomáš Janíček

Znění stížnosti

Dne 10.3 2016 jsem byl ve večerních hodinách nakoupit v kauflandu vše bylo v pořádku i u pokladný velice spokojený. U vychodu jsem byl zastaven členem ostrahy a označen veřejně za zloděje. Po této situaci jsem byl členem ostrahy odveden a prošacován a přitom mi bylo stále říkano že jsem mladý zloděj i když nic u mě nenašli je to opravdu hnusná situace když vás někdo veřejně označi za zlodějě a neprávem. Děkuji Janíček


Požadované řešení

spolčnost Kaufland by měla zaměstnavat profesionální pracovníky a né takové hulváty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 09:52, před 9 lety

Ostraha nemá právo zasahovat do soukromí spotřebitele, pokud k tomu nedá souhlas. Ostraha může omezit osobní svobodu pouze v případě, kdy je osoba přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté. Je však povinná tuto osobu předat ihned policejnímu orgánu.
V tomto případě doporučujeme kontaktovat přímo zákaznické oddělení společnosti, která by měla mít zájem na adekvátním chování svých zaměstnanců.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.3.2016 10:59, před 9 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2016 11:03, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 15:28, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.