Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#10070Nutri Bullet 900 .... prodej padělku, nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2016, před 9 lety

Jitka Kryšpínová

Znění stížnosti

Dobrý den, před Vánoci v prvním týdnu prosince jsem u paní Radové objednala Nutribullet 900, následně za něj zaplatila převodem 2700Kč, a po mnoho mailech, na který nepřišla ani jedna odpověď, i po mnoho pokusech paní kontaktovat telefonicky, neb paní měla odpojený mobil, jsem Nutribullet obdržela a konci ledna ve zcela poškozené opotřebované krabici bez dokladu, po rozbalení krabice mi bylo jasné, že výrobek rozhodně není pravým Nutri Bulletem 900.
Paní Radové jsem napsala dopis S FORMULACÍ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY S DŮVODY, KTERÉ MĚ K TOMU VEDLY.
A její produkt jsem jí zpět na adresu a očekávala vrácení peněz. Bohuže se tak do udaného data nic nestalo. Dnes 10/3 mi v volal pan z Mariánských lázní , že obdržel krabici s Nutri Bulletem ve kterém obdržel kromě produktu i můj dopis. Paní Radová se bohužel ani neobtěžovala přijatý balík překontrolovat po obsahové stránce a jen jej přebalila a odeslala dalšímu nešťastníkovi. Ten mi sdělil její telefonní číslo, zřejmě nové, na které se dá dovolat, ovšem číslo nikdo nezvedá, zaslala jsem ji opětovnou sms s tím, zda bude tak laskava a vrátí mi oněch 2700 Kč.


Produkt

Nutri Bullet 900


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2016 09:32, před 9 lety

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Nabízení nebo prodej výrobků nebo služeb porušujících některá práva duševního vlastnictví se považuje za klamavou obchodní praktiku. Dozor v této oblasti vykonává Česká obchodní inspekce a celní správa, které spotřebitel může podat podnět. Současně se jedná i o nesplněnou jakost při převzetí.
Pokud si je spotřebitel jistý, že mu byl dodán padělek a obchodník dle referencí dalších zákazníků nekomunikuje, doporučujeme podat i trestní oznámení na policii nebo státním zastupitelství.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2016 10:18, před 9 lety

Podnikatelka byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.