Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den. Byla jsem dlouholetým zákazníkem Vodafone, měla jsem u nich zavedené dvě čísla, obě dvě využíval bývalý přítel, i když na mé jméno. Po ukončení vztahu jsem nechala čísla zablokovat, aby se nedaly používat - to se stalo na začátku října 2014. Doplatila jsem jim na splátky zpětně účty za 10.000,-, kdy mi bylo řečeno, že v tom mám vyúčtování paušálu, poplatek za zablokování a zrušení telefonních čísel. Účty jsem tedy na splátky zaplatila a vše považovala za vyřízené (na infolince mi samotné bylo řečeno, že vše je vyrovnáno a po mém dotazu, zda mi pošlou nějaké potvrzení o bezdlužnosti mi bylo přikývnuto, že ano. Žádná bezdlužnost nepřišla, za to najednou přišel účet na začátku tohoto roku na 6300,- z července roku 2015 za jejich služby, faktura přišla na mojí starou adresu, kde už dva roky nežiji, na staré jméno, jehož nositelem už rok nejsem. Bylo mi doporučeno zaplatit a poté vyreklamovat, že se nejspíš někde stala chyba (to bych řekla, že velká chyba, když ani jedna sim karta neexistovala a obě byly i fyzicky zničeny). Můj dluh byl ale již k 1.2.2016 předán advokátní kanceláři, kde jsem se s nimi domluvila na splátkách. Ovšem dnes mi opětovně přišla faktura na 6300 k výzvou k okamžité úhradě!
Ačkoli jsem několikrát mluvila s centrálou, jsem domluvená s advokátní kanceláří, které se splácí, Vodafone stále nepřestává posílat své faktury s neubývající částkou.
Vodafone účty na číslo 773 222 339 a číslo jemu přidružené, které z hlavy nevím, faktury jsou na mé dívčí jméno Fryjová Kateřina
Ráda bych dostala radu, co mám dělat dál a jak postupovat při reklamaci, protože ačkoli jsem první splátku po dohodě s advokátní kanceláří poslala a nyní jen čekám na splátkový kalendář, Vodafone stále posílá své účty za dobu, kdy telefonní čísla už neexistovali a stále se stejnou částkou. Už tak jsem Vodafone zaplatila 10.000 a nyní ačkoli splácím mi stále posílají faktury na částku 6300, což chci po uhrazení vyreklamovat (jak mi bylo řečeno, napřed mám zaplatit a pak až zpětně reklamovat).
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Micháliková,
touto cestou nemám možnost zjistit, co se v průběhu času dělo a proč vám nadále posíláme Vyúčtování.
Mohou to ale prověřit kolegové z Reklamačního oddělení. Pokud jste to ještě neudělala, určitě nám prosím pošlete svou reklamaci, a to na adresu:
Vodafone Czech Republic a.s.
Reklamační oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5
Děkuji a přeji hezký den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Konečně se mi alespoň Vodafone díky Vám ozval a poradil co dál, místo neustálého "okecávání"... Děkuji za pomoc, až bude částka zaplacena (radši jim to teď dám a budu mít od nich klid:-/) tak to vyreklamuji a uvidíme, zda z nich dostane peníze za služby, které jsem reálně ani využít nemohla zpět