Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Vážená paní/Vážený pane,
v návaznosti na předchozí komunikaci se zaměstnancem Vaší společnosti panem P. B. se na Vás obracím s opětovnou urgentní žádostí.
Níže předkládám stručný popis situace a doložitelných skutečností:
V září 2015 ve Vaší prodejně Vodafone na ulici Vinohradská 151/2828 byl na mém telefonním čísle 776 491 488 nastaven nulový tarif. Od uvedené doby jsem dostávala na mé druhé telefonní číslo každý měsíc vyúčtovaní za číslo 776 491 488, přičemž vyúčtovaná částka odpovídala zvolenému tarifu, tj. 0,- Kč. Kartu k telefonnímu číslu 776 491 488 mám do dnešního dne doma a ode dne změny tarifu ji vůbec nepoužívám.
Dne 07.03.2016 jsem na můj druhý telefon obdržela od Vaší společnosti zprávu, že na telefonním čísle 776 491 488 bylo vyčerpáno 50% volacího limitu. Dne 10.03.2016 jsem obdržela od Vaší společnosti druhou zprávu s informací, že na telefonním čísle 776 491 488 bylo vyčerpáno 90% volacího limitu. Dne 11.03.2016 jsem obdržela další zprávu, že na telefonním čísle 776 491 488 bylo vyčerpáno 100% volacího limitu.
V návaznosti na uvedené jsem dne 11.03.2016 volala operátorovi Vaší společnosti a chtěla jsem zjistit, v čem je problém, protože kartu k číslu 776 491 488 mám několik měsíců vypnutou (nemám ji v telefonu), na což mi bylo sděleno, že karta se aktuálně používá a že aktuální útrata za služby operátora k číslu 776 491 488 činí částku 3 323.42 Kč.
Po sdělení uvedené informace jsem dne 11.03.2016 v době 8:31 z druhého telefonu volala na moje telefonní číslo 776 491 488. Telefon zvedla paní, která mi řekla, že kartu k číslu 776 491 488 koupila v domě, kde bydlí, za částku 500,- Kč, a že bydlí v Ústí nad Labem. Více informací mi paní nechtěla poskytnout. Uvedená informace mě překvapila, nakolik kartu k číslu 776 491 488 mám do dnešního dne doma a o možnosti, že by se dal zhotovit duplikát, jsem vůbec nevědela. Taky dodávám, že kartu jsem ani nikomu nepůjčovala.
V návaznosti na uvedené jsem dne 11.03.2016 opětovně volala operátorovi Vaší společnosti a požádala jsem pana P. B., aby číslo okamžitě zablokoval. Zároveň jsem ho v návaznosti na skutečnost, že hovory jsou monitorované, žádala, aby zavolali na moje číslo a aby zjistili informace o tom, jakým způsobem paní užívající moje telefonní číslo obdržela duplikát cizí karty k číslu 776 491 488.
Od uvedeného dne jsem od Vaší společnosti neobdržela žádnou informaci o postupu v prošetření/vyřešení celé záležitosti. Vzhledem k tomu, že jsem moji kartu k telefonnímu číslu 776 491 488 nikomu nepředala/neodevzdala a ode dne změny tarifu neužívám Vaše služby, odmítám uhradit částku sdělenou Vaším operátorem. Vzhledem k tomu, že Vaše společnost je jediná, která má všechny nástroje na vyřešení situace, a vzhledem k tomu, že Vám může v návaznosti na Výše uvedené vznikat škoda, opětovně žádám o přešetření celé záležitosti a sdělení aktuálního stavu a výsledku Vašeho šetření.
Toto oznámení podám na Policii České republiky.
Očekávám z vaší strany postup proti těmto nezákonným praktikám.Žádám o přešetření celé záležitosti a sdělení aktuálního stavu a výsledku Vašeho šetření.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den, paní Bigaylyuk,
jak jste sama uvedla - v této věci jste nás kontaktovala a řešíme ji. Jakmile budeme mít k dispozici bližší informace, zavoláme vám podle domluvy. Na základě toho bych pak doporučoval zvážit případný další postup. Ale nemohu ho předjímat teď, kdy ještě není vše vyřešeno.
Obecně platí, že pokud byste nesouhlasila s Vyúčtováním, máte právo ho reklamovat, a to např. přes tento Reklamační formulář: https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint.
Přeji pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vsechno probehlo uspesne, nic jsem neplatila, a to jsem rada!
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.