Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objedanala jsem si u Bonprix v únoru triko s dlouhým rukávem šedé,triko s kr.rukávem modré a kalhotky černošedobílé které byly jiné,jen černé a velikost neodpovídala mé běžné velikosti č.40,byly moc velké.Kalhotky jsem tedy vrátila s tím lístkem kde se vše vypisuje a peníze mi nějaké přišly od Ateli dne 3.3.2016ale jen částka 81kč,já zaplatila za kalhotky se slevou částku 161,-kč.Nemám ani kalhotky ani celou částku kterou jsem za ně zaplatila.děkuji Šášková Jana.Datum vystavení 12.02.2016 při platbě co mi poslali.číslo faktury 7344098 číslo klienta 67615441.DĚKUJI Šášková Jana Herrmannova.
očekávám vrácení celé částky kterou jsem musela zaplatit při objednávce zboží.
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu všechny zaplacené peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.