Společnost


QUENTIN, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1008Problémy s reklamací

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.10.2013, před 11 lety

Ivan Hubáček

Znění stížnosti

Dobrý den, zakoupil jsem v září 2012 jako soukromá osoba ntb MacBook Air. Za nedlouho přestal fungovat, donesl jsem ho do autorizovaného servisu, kde ho opravily s tím, že šlo o softwarovou chybu, přišel jsem o veškerá data. V září tohoto roku stroj opět přestal pracovat, v autorizovaném servisu mi sdělily, že je to chyba disku a je potřeba nový. 29 den reklamace mi přišla zpráva, že disk nedorazí a oni nestihnou 30 denní lhůtu na opravu. Za pár hodin bylo vše jinak, že prý disk dorazil a stroj bude opravený. V pátek jsem ho vyzvedl opět bez dat, nainstaloval jsem vše znovu, za pár dnů opět stroj nefungoval, zase jsem ho donesl do opravny a oni opět vyměnily vadný disk, data opět pryč. Za pár dnů přestal stroj opět fungovat, donesl jsem ho zpět do opravny a chtěl provést diagnostiku kterou provedly s tím, že tam je opět softwarová chyba. Stroj jsem nechtěl již opravovat a donesl jsem ho k prodejci fa Qstore s tím, že chci odstoupit od smlouvy a vrátit peníze. Prodejce řekl, že to nejde, že musí provést vlastní diagnostiku. Souhlasil jsem, ale výslovně a písemně jsem vyžadoval aby stroj neopravovali. Dnes mi volali, že je notebook opravený a připravený k vyzvednutí. Jak mám postupovat, když jsem opravu nechtěl a oni vlastně zničily důkazy o poruše stroje ke kterému už nemám žádnou důvěru?


Produkt

MacBook Air SN výrobku: C02HV0P5DRVC


Požadované řešení

Chtěl bych od prodejce vrátit peníze a později si zakoupit výkonnější a spolehlivější stroj, který mě nebude neustále připravovat o data a bránit ve využívání zakoupených programů.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2013 10:28, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že došlo již ke čtvrté reklamaci, kterou prodejce uznal, zakládá to spotřebiteli právo na odstoupení dle § 622 odst. 2 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Toto právo bylo u prodejce uplatněno. Spotřebiteli vznikl nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.11.2013 11:51, před 11 lety


Ivan Hubáček

Firma Quentin spol. s r.o. se k problému staví stylem - My máme pravdu a nic jiného je nezajímá, vyjádření portálu vasestiznosti.cz je v můj prospěch, stanovisko ČOI také v můj prospěch, ale to je nazajímá - stroj byl opraven bez mého souhlasu, zničili důkazy o závadě a komunikují přes advokátní kancelář. S vyjádřením k případu na tento portál se ani nenamáhali, moje námitky k opravě bez souhlasu je nezajímají, jsem 2 měsíce bez notebooku a varuji všechny případné zákazníky Qstore, dobře si rozmyslete, od koho nakupujete. Případ budu dále řešit soudní cestou a arogantní přístup fy Quentin spol. s r. o., je odstrašujícím případem prodejce značky Apple! Toto jablko je opravdu kyselé a červivé!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2013 13:07, před 11 lety

Z ustanovení § 622 odst. 2 vyplývá, že kupujícímu svědčí stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou, pokud se opětovně po opravě vyskytují vady. Judikatura stanovuje, že lze v případě opakování stejné vady po třetí nebo 4 různých vad po sobě jdoucích, od kupní smlouvy odstoupit. Zároveň není prodejce oprávněn v případě zamítnutí reklamace do výrobku jakkoli zasahovat bez souhlasu vlastníka. Pokud výrobek bez informování vlastníka opraví, jedná, jako by došlo k uznání reklamace.
Pokud prodejce nejedná dle zákonné úpravy, je třeba se práv z ní vyplývajích domáhat soudně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.11.2013 11:43, před 11 lety


Ivan Hubáček

Hodnocení:

Komentář: Práv se budu domáhat soudní cestou. Pokud dotčená společnost nemá zájem cokoli řešit smírně, nepomůže ani intervence a posudky ze strany portálu vasestiznosti.cz. Spoléhají na to, že se zákazník zalekne soudního sporu a proto takto jednají. Veškeré nadšení pro výrobky Apple a jejich autorizované prodejce je tímto na bodu mrazu. Znovu proto varuji, kupujte pouze tam, kde respektují zákazníka a jeho práva! Společnost Quentin a prodejna Qstore Harfa to rozhodně není.