Společnost


OptiMaskPro LLC

Počet nahlášených stížností:83
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#10082Objednávka číslo 672714 ze dne 8.3.2016 - Přístroj není funkční

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2016, před 9 lety

Libuše Jakubcová

Znění stížnosti

OptiMask jsem obdržela před třemi dny, po dvou dnech je nefunkční.
Chci přístroj v zákonné lhůtě vrátit, ale nevím na jakou adresu. Není přece možné, aby firma odesílá zboží z Ameriky, když jsem zboží obdržela druhý den po objednání na internetu.
Prosím o radu, jak mám správně postupovat aby jsme věc vyřešili K oboustranné spokojenosti.
DĚKUJI

Libuše Jakubcová

60200 Brno


Požadované řešení

Navrhuji výměnu za funkční přístroj, nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.3.2016 13:29, před 9 lety

V případě, že si spotřebitelka přeje od smlouvy odstoupit v zákonné 14 ti denní lhůtě, je třeba zboží odeslat na adresu sídla společnosti, pokud společnost k tomuto účelu nesdělí adresu jinou. Nemá-li společnost kontaktní adresu v České republice, je jediným možným řešením zaslat vracené zboží na adresu v zahraničí. Pro dodržení zákonné lhůty postačí, bude-li prodejce spotřebitelem nejpozději poslední den lhůty vyrozuměn o jeho úmyslu od smlouvy odstoupit. K tomuto účelu postačí textová zpráva, doporučujeme však raději odstoupení zaslat v písemné podobě, nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou.

Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 14:27, před 9 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.