Společnost


Shoebox CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

20%
80%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#10084Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.03.2016, před 9 lety

Hansley Gaya

Znění stížnosti

Kožené boty jsem si zakoupila v obchodě soul shoes chodov (4418 chodov soul shoes). Po 8 měsících se již na podrážce objevily díry. Boty jsem používala výhradně v interiéru, v autě a maximálně párkrát venku. Boty jsem poslala dvakrát na reklamaci a pokaždé jsem obdržela identickou odpověď s tím, že jsem boty používala příliš a proto se reklamace zamítá.

Snažila jsem se vysvětlit, že podrážka byla vyrobena z měkké gumy, která je málo elastická a to bylo příčinou poškození. Také použitý materiál, ze kterého byly boty vyrobeny, není určen k tomu, aby vydržel běžné nošení. Obchod mi však pouze zaslal boty zpět společně s reklamačním protokolem.

Jak bych měla dále postupovat? Už je to nějaký čas zpátky, prozatím jsem však nestihla kontaktovat svého právníka.


Produkt

kožené timberland boty


Požadované řešení

Myslím, že by mi měli boty opravit, neboť jsou stále v záruce a příčinou poškození je vadný materiál, já jsem je úmyslně nezničila. Nemůžu jim prokázat (a ani oni mně ne), jak moc jsem boty používala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2016 14:00, před 9 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Hodí se ještě doplnit, že při výběru obuvi je žádoucí sledovat označení obuvi. Jedná-li se o "modní" nebo dokonce "vysoce modní" obuv, tak by měl být každý spotřebitel na pozoru. Při volbě této obuvi je třeba počítat s řadou omezení jak při užívání bot, tak hlavně při jejich reklamaci. Pokud si takovou obuv spotřebitel vybere, má prodávající povinnost řádně informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaného výrobku, o způsobu použití a údržby výrobku a také o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Je-li třeba, aby při užívání věci byla zachována zvláštní pravidla, je prodávající povinen spotřebitele s nimi seznámit. S ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly podány písemně.

Při porušení této informační povinnosti může být prodávajícímu od České obchodní inspekce uložena sankce za správní delikt. Podrobnější informace ohledně "modní" je možné nalézt mimo jiné také na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-2363/davejte-pozor-jakou-obuv-kupujete.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2016 14:24, před 9 lety

Dobrý den,
dle dohledaných archivních záznamů byla reklamovaná obuv zakoupena dne 7. dubna 2013, reklamace podána dne 7. září 2014.

Závěry reklamačního řízení tímto potvrzujeme.

Dále požadavku (stížnosti) spotřebitelky nerozumíme.

Děkujeme za pochopení.
Shoebox CZ s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2016 09:39, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2016 16:07, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.